1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

kan wel bellen, maar niet gebeld worden?

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door meermeer, 17 jun 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Nummer portering door 1 partij laten regelen.

    @kropmans :
    Zoals je eerder al aangaf heb je zelf bij Orange je contract opgezegd. Vanuit Orange gezien betekent je opzegging ook meteen dat je nummer wordt vrijgegeven. Op het moment dat Ziggo bij Orange aanklopt om het nummer om te zetten is dat dus niet meer "gekoppeld" en zegt Orange dus "dat kunnen we niet". Vandaar ook dat Ziggo stelt dat zij de nummer portering uit moeten voeren oftewel de opzegging bij je vorige provider regelen. Staat ook ergens in de AV dacht ik.
    Ook al denk je dus dat het geen probleem is omdat de abo's aansluitend zijn, er kunnen geen 2 instanties exact op hetzelfde moment "de schakelaar omzetten".
     
  2. Correctie!!! de abonnementen waren niet aansluitend, maar overlappend.
    Mijn Ziggo abonnement starten eerder dan mijn Orange abonnement was afgelopen.


    Dit staat op de site van ziggo, ik heb echter bij Casema een abonnement afgesloten en niet bij Ziggo.

    Zeg dan je telefoonaansluiting niet op. Ziggo regelt dit voor je. Het duurt ongeveer 30 dagen voordat de overstap is gemaakt van de oude aanbieder naar Ziggo.

    In mijn brief van casema staat 6 dagen
     
  3. Ik plaats dit bericht voor mij ouders. Die hebben een Alles-in-1 pakket. Echter hebben ze nog steeds problemen met telefonie en worden door ziggo van het kastje naar de muur gestuurd. Ze kunnen wel bellen, maar niet gebeld worden. Internet en TV werken wel. Mijn vader heeft meerdere malen gebeld maar wordt dan afgescheept met een vaag verhaal dat het gedeelte voor gebeld kunnen worden nog niet actief is?!?!? Achter bleek dat die order er helemaal niet was. Vervolgens wordt mijn vader overal naartoe gestuurd, maar nergens naar de juiste plek. Ze wachten nu al bijna 1 week voordat het werkt.

    Kan iemand van Ziggo die hier actief is, niet wat regelen. Ikzelf had problemen met mijn Digitale TV en dat is hier ook door iemand opgelost en dat was fantastisch!!! Mijn ouders zouden er heel erg geholpen mee zijn....
     
  4. Heb je dit formulier al ingevuld ?

    Zie ook dit topic in het forum.
     
  5. Ohw.. dat heb ik even gauw ingevuld. dank!
     
  6. Ook ik heb dat dan ook maar gedaan in de hoop dat het iets uitmaakt.
    Onderstaand bericht verstuurd.


    Wilt U nog aanvullende informatie geven aan Ziggo ?

    OP 10 oktober 2008 heb ik de bevestiging ontvangen met het verzoek tot wijziging van het abonnement.
    Machtiging van nummerbehoud heb ik op 16 oktober 2008 ontvangen en ondertekend en aan u teruggestuurd.
    Op 22 oktober zou de monteur komen deze kwam niet opdagen.
    Op 26 oktober kreeg ik een telefoontje dat de monteur eraan kwam.
    Na de installatie van het nieuwe modem zou volgens de monteur alles werken.
    Toen deze vertrokken was kon ik wel naar buiten bellen maar niet gebeld worden.
    Dit heb ik herhaalde malen zowel schriftelijk als telefonisch aan U doorgegeven maar hier kreeg ik van u het wel bekende standaard antwoord op, "het duurt nog ongeveer 3 dagen" .
    Tot op heden is er nog steeds niets veranderd.
    Vandaag kreeg ik met de post een aanbieding van KPN. Dit betekent volgens mij dat mijn abonnement bij KPN nog steeds niet is opgezegd.
    Ik hoop dat ik nu eens een goed en geloofwaardig antwoord van U mag ontvangen en dat de problemen snel opgelost zullen zijn.
    Groet
     
  7. Echt ongelovelijk!!! Mijn vader heeft vandaag weer anderhalf uur aan de telefoon gezeten. Hij kan nog steeds niet gebeld worden. De order zou weer vastgelopen zijn. Uiteindelijk zou iemand hem terug bellen op zijn mobiel. Die persoon moet nu nog steeds bellen.

    Kan hier niet iemand van Ziggo wat doen? Want hier wordt het wel snel geregeld...:giveup:
     
  8. Ik heb het zelfde probleem en ben hier al vanaf september mee bezig...na vele vele tefeloontjes en beloftes later ben ik nog steeds niet geholpen en kan ik nog steeds niet gebeld worden. (met de facturen zijn ze trouwens wel erg snel bij Ziggo).
    Ik heb geen bestaand nummer mee overgenomen. Ik ben inmiddels ook ten einde raad. :sad:
    Bij mij zou het een softwarematig probleem zijn..maar inmiddels weet ik allemaal niet meer wat ik moet geloven.
     
  9. Er was hier een gebruiker die me heel goed geholpen heeft. Naam even kwijt :-(
     
  10. Wij hebben hier ook last van vanaf december 2008. We zouden graag willen dat het een keer opgelost word.

    Vanaf vandaag(03-02) kunnen we weer bellen!!!!
    Bedankt Anoniem
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 feb 2009
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina