1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

kan wel bellen, maar niet gebeld worden?

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door meermeer, 17 jun 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik heb sinds 1 mei ZIggo, echter door verhuizing nu pas gebruik makend van de diensten(internet+tel+tv)

    Internet werkt goed(afkloppen) echter telefonie niet. Ik kan wel bellen(heb alles geblokkeerd, maar naar 09008844 werkt goed) ECHTER als ik mijzelf probeer te bellen vanaf mobiel, piep piep piep. Kortom niks, en de tel gaat ook niet over...

    Iemand een suggestie? Ik heb de modem al gereset

    Postode 1851 trouwens
     
  2. heb je een nieuw nummer gekregen of een oud nummer (kpn?) laten porteren ? Welk nummer zie je op je mobiel als je vanaf je Ziggo lijn naar je mobiel belt ? Is dat je toegewezen nummer of een ander nummer? (en kun je dat wel terugbellen?)
     
  3. Het is een nummer dat ik heb gekregen van MK. (niet geporteerd, gewoon 'nieuw')

    Ik kan mezelf niet bellen op mobiel, omdat ik alle uitgaande mobiele nummers heb geblokkeerd. Ik kon wel 0900 8844 belllen(was politie ipv ziggo :oops:)
     
  4. Even bellen naar iemand met een vaste lijn met een nummermelder?
     
  5. Ook die uitgaande nummers zijn geblokkeerd:) Heb een fout vinkje gezet, en alles is geblokeerd behalve 112 en 8844
     
  6. Contact gehad met de helpdesk(binnen 2 min iemand aan de lijn)

    Helaas kon deze meneer het ook niet oplossen, en gaat er een andere afdeling naar kijken(binnen 48 uur)

    ben benieuwd
     
  7. Nou bij mij hebben ze het natuurlijk weer fout gedaan. er is iets fout gegaan bij mijn nummer portering.
    Eerst geven ze mijn oude provider de schuld "die zou tegen de nummer portering zijn". Dit kon ik ontkrachten omdat ik contac met mijn oude provider heb gehad. vervolgens blijkt het mijn schuld te zijn, ik had immers mijn abonnement opgezeg, dat klopte maar mijn abonnement overlapte elkaar dus van opzegging was geen spraken.
    Dan blijkt het weer een order te zijn die VAST zit. jaja:roll:

    Nog maar eens met Orange gebeld, en wat blijkt mijn nummer staat gewoon op naam van ZIGGO zij hebben het nummer in zijn geheel over genomen.

    Ik zit nu 6 weken zonder vaste telefoon ik kan wel bellen maar niet gebeld worden. sommige nummer kan ik niet bellen. Maar ik betaal aan niemand:lol:

    We wachten maar weer af k.tzooi
     
  8. Hoi check even je pb :wink:
     
  9. Er is bij mij wat vooruit gang.:)
    Naar alle waarschijnlijkheid heb ik eind van de week mijn nummer weer terug en moet ik weer kunnen gebeld kunnen worden.
    Ziggo houd bij hoog en bij laag vol dat mijn vorige provider Orange, de nummer portering tegen heeft gehouden.

    Ik heb gewoon bij hoog en bijlaag vol gehouden dat ik mijn huidige 070 nummer wil houden, ikwil gewoon geen ander nummer.

    Ziggo heeft mij aangeraden om een klacht bij de geschillencommisie in te dienen tegen Orange.:cool:
    Dit had ik inmiddels al tegen Ziggo gedaan.:)

    De Ziggo medewerker heeft belooft mij vrijdag nog even te bellen.
    Ben benieuwd
    zit inmiddels al 7 weken zonder telefoon
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina