1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Stilzwijgende verlenging van gratis proefperiode

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door sir_jeroen, 16 jun 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hi,

    Misschien dat iemand mij het volgende kan bevestigen danwel ontkrachten.

    Ik heb zojuist de helpdesk van Ziggo aan de lijn gehad, in verband met de voortijdige stopzetting van de preview periode van Digitale TV Pakket. De helpdesk medewerker heeft mij netjes geholpen en wees mij vervolgens erop dat indien je het niet aangeeft het "Totaal Digitaal Pakket" automatisch en stilzwijgend verlengd wordt na afloop van de 2 maanden proefperiode. Dit ondanks hetgeen je hebt aangegeven op de "blauwe" kaart.

    Mag dit zomaar, want ik zie het nl nergens staan op de website? En heb ik het goed begrepen van de Ziggo helpdesk?
     
  2. Nee standaard krijg je al;een de standaard kanalen. De extra kanalen worden na 2 maanden stopgezet
     
  3. Maar uh, het wordt niet automatisch verlengd. Weet niet in welke map die scholier op de Klantenservice dat gelezen heeft, maar de proefperiode geldt enkelt voor 2 maanden. Daarnaast moet de smartcard ook binnen 2 weken (na ingebruikname) geregistreerd zijn, anders is het kijkgenot sowieso weg, na 2 weken.
     
  4. Hoi Bram,

    Dat dacht ik dus ook, maar zowel de persoon achter
    0900-1884 optie 4 - 1 als de persoon achter optie 5-2 zeiden hetzelfde: Je moet het echt opzeggen :shock: Ze komen wel met een niet te volgen argumentatie, maar op mijn vraag: "Wordt na mijn proefperiode het contract stilzwijgend verlengd" kreeg ik het antwoord: "JA".

    **Het kan zijn dat ik gewoon te dom ben en dat ik het niet begrijp**
     
  5. het is zo dat je binnen twee weken je kaart moet activeren. iedereen heeft standaart de eerste twee weken alle zender die zigo bied. als je niks invult val je niet aangeeft welk pakket je wilt val je terug naar de basis als het goed is is het met de actie van 2 maanden ook zo. kortom geef je niet aan dat je extra zenders wil dan vervallen ze gewoon na de proefperiode
     
  6. Dat dacht ik ook en daar ging ik ook vanuit, alleen hebben 2 personen van de Ziggo helpdesk mij erop gewezen dat als ik bij het 2 maanden proefpakket niet EXPLICIET aangeef dat ik het na de 2 maanden niet meer wil, ik hen dat schriftelijk danwel telefonisch moet doorgeven :?

    Vandaar ook dat ik dit bericht geplaatst heb, omdat ik er vanuit ging dat het zou gaan op de manier als door jou beschreven.
     
  7. Dergelijke voorwaarden worden vaak verkeerd begrepen, en ook nog wel eens verkeerd uitgelegd door de verkopers. Met name telefonische verkoop (jij wordt spontaan gebeld) en dealers zijn soms maar half op de hoogte van de voorwaarden, of geven zelfs bewust verkeerde informatie.

    Bij de eigen verkoopafdeling (als je zelf belt, of de terugbeloptie van de site gebruikt), wordt nogrmaalgesproken prima info verstrekt over dit soort zaken.

    Om onduidelijkheden en discussies te voorkomen: Lees ALTIJD de (actie-) voorwaarden door die je bij of kort voor/na je installatiepakket thuisgestuurd krijgt. Dit zijn de voorwaarden waaraan je uiteindelijk gehouden wordt.

    Bij telefonische verkoop wordt er natuurlijk een opname gemaakt, maar voor je die boven water hebt, ben je een eind verder, terwijl je door het lezen van de voorwaarden op tijd had kunnen opzeggen zonder problemen.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina