1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

aanmelden en activeren

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door rw91274, 15 jun 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik heb ruim een week geleden de Humax geïnstalleerd op de juiste manier, in de huiskamer, volgens de handleiding. Resultaat: ik kan gewoon analoge zenders zien op de tv, maar als ik digitale zenders zoek op de Humax, geeft hij na 10 sec. aan "geen zenders gevonden". In het pakket dat ik kreeg van Ziggo zat een aanmeldkaart voor aanvullende pakketten, maar de eerste 2 maanden waren alle digitale zenders gratis!? Ik heb deze kaart meteen toch maar opgestuurd - met de sticker met de code van de smartcard- want ik wil toch alle digitale zenders kunnen ontvangen.

    Ben nu ruim een week verder en nog steeds zegt het kastje "geen zenders gevonden". Ook geen post o.i.d van Ziggo ontvangen. Heb al vele malen Ziggo geprobeerd te bellen, maar steeds enorme wachttijden waardoor ik maar weer ophang. Schiet niet op dus.

    Wat is de normale procedure bij de aanvraag en installatie, want ik twijfel of ik het nu wel goed heb gedaan?
     
  2. Heb je wel de juiste frequentie en netwerknummer ingevoerd voordat je de zenders liet zoeken ? De juiste gegevens kun je vinden in de handleiding digitale tv van Ziggo die je eventueel hier kunt downloaden.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina