1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

[Casema] 2 Storings Telefoon / Internet ( Capelle aan de ijssel 2903TD )

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door Justinhooi, 15 jun 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hallo allemaal.

    Ik ben justin en ik heb paar vragen voor jullie.

    Me internet werk slecht sinds gisteren om half 12 s'ochtends.
    Me internet valt soms weg en het is onwijs traag.
    En in games spike ik heel veel de pings zijn 100+ tegen nederlanders.
    En meestal heb ik maar 20ping tegen hun.

    En wanneer ik me modem restart duurt het heel erg lang tot ze een DNS gevonden heeft.

    En ons telefoon stottert.

    Ik heb er erg last van omdat ik me eigen website runt.

    Ik hoopt dat het vandaag of morgen word gefixt.
    Vriendelijke groeten Justin.​


    [​IMG]
     
  2. Groepsstoring
    van zondag 15 juni 12.42 uur tot (nog niet bekend)
    Er is een Telefoniestoring in uw gebied


    Ik zie geen internet storing?

    Groepsstoring van zaterdag 14 juni 13.05 uur tot zaterdag 14 juni 19.48 uur
    Je internet verbinding werkt weer naar behoren.

    Me internet doet het nog steeds niet wtf man:@
     
  3. En wat zegt de helpdesk/klantenservice hierover ?
    Als je toevallig een losse storing hebt zal het pas opgelost worden als je het aangemeld hebt.

    (de algemene telefoonstoring staat bij alle postcodes op de lijst, maar is volgens mij in het gebied utrecht/amersfoort alleen.)
     
  4. ik mag niet bellen van me oma lol:(
    ze zegt komt door casema zelf dat ik moet afwachten maar ik heb geen tijd om te afwachten me oom heeft ook een storing zelfde provider en woont 3 straaten veder.
     
  5. Dan hoop ik voor jou dat iemand anders de storing wel gaat melden :wink:
     
  6. Maar ik heb het hier al gemeld togg:cry:
     
  7. Ja maar wij zijn niet Ziggo, maar een website van een gebruikers-vereniging onderhouden door en voor ziggo klanten.
    Bezoekers kunnen hier elkaar helpen met tips en adviezen en er komen hier ook regelmatig Ziggo medewerkers langs, maar toch moet je zelf je storingen en klachten bij Ziggo zelf melden.
    Door op een forum met elkaar bepaalde problemen te bespreken zie je snel dat iets een groeps-storing of iets individueels is, maar de melding moet je toch zelf even doen, zelfs als hij al door iemand anders gemeld is krijgt Ziggo toch een indicatie van het grootte van de storing als veel mensen hem melden.
     
  8. nog wat tips voor me dan?
     
  9. :)internet doet het weer
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina