1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

email password rejected

Discussie in 'Internet - Email' gestart door dorsteen, 15 jun 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Al drie dagen geen email kunnen ontvangen. Telkens meldt de server pop3.casema.nl zich met de vraag om een password. Mijn password is rejected en de Authentication failed.
    Ik heb de bestaande account verwijderd en vervolgens weer dezelfde oppnieuw aangemaakt met de accountnaam gelijk aan mijn emailadres.
    De vraag om een authorizatie met een password blijft.
    Hoe los ik dit op?
    Johan Dorsteen
    Voorburg
     
  2. Kun je wel op de webmail inloggen met deze username en bijbehorende password ?
     
  3. Beste Cees,
    Ik heb mijn webmail geactiveerd. Het blijkt dat ik daar gewoon kan inloggen, dus ligt het probleem bij mijn instellingen.
    Bij het opnieuw inloggen bij mijn webmail kwam ik er achter dat mijn ingevoerde password niet correct is.
    Te lang en zonder leesteken. Dit heb ik aangepast en nu functioneert mijn email weer!
    Dus bedankt voor je reactie en voor je hulp mijn email weer te activeren.
    Nogmaals bedankt voor je reactie.
    groetjes,
    johan Dorsteen
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina