1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

overgegaan van orange/wanadoo naar ziggo

Discussie in 'Internet - Email' gestart door woert, 15 jun 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Als je je enigszins in deze official had verdiept ipv dit zomaar te roepen wist ja dat hij niet uit de @Home hoek vanadaan komt...

    De frustratie is duidelijk/logisch, maar een beetje genuanceerd richting Raymond die zich serieus inzet voor veel mensen hier op het forum lijkt mij echt op zijn plaats.

    Misschien als je deze discussie leest er wel een en ander wat helderder wordt? http://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?t=11394&highlight=orange

    ps. ik weet het, ik ben geen admin/mod, maar kan gewoon slecht er tegen als iemand die zich in zijn vrije tijd inzet voor mensen wordt afgevallen op niks af.
     
  2. Hi!

    Je neemt bij Orange je ISP product af. Volgens mij is daar geen speld tussen te krijgen. Dat je met de helpdesk van Casema belt voor de meeste zaken weet ik. Dat staat ook niet ter discussie.

    Je zit bij Casema in de facturatie, maar het ISP product is niet Ziggo, of Casema, dat is echt Orange.

    Bye,
    Raymond.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 26 jun 2008
  3. Nou, zo apart houdt Ziggo dat ook weer niet. Ik probeerde als wanadoo/orange abonnee eens of ik op de nieuwe Online site (voormalig Orange) kon inloggen met ..adres@online.nl ipv ..adres@orange.nl en eigen wachtwoord. Geen probleem! Ik kan dus inloggen bij Ziggo met gebruikersnaam/wachtwoord en Orange, (nu Online) met e-mailadres/wachtwoord. Beide sites hadden de beschikking over mijn gegevens, twee verschillende bedrijven. Straks heb ik nog een betalingsachterstand bij één van de twee. Ik zie die bui al weer hangen!
     
  4. Wellicht een interessante Ziggo standaardbrief betreffende de overgang van Online (voorheen Orange, Wanadoo) kabelinternet naar Ziggo in oktober 2008.
    • Bij de overgang van Orange naar Ziggo wordt het e-mailadres veranderd. Het oude .....@wanadoo.nl, of ......@orange.nl, of .....@online.nl e-mailadres wordt een .....@ziggo.nl e-mailadres.
    • Afgesproken is dat berichten die op het oude Online/Orange/Wanadoo e-mailadres binnenkomen tot 1 mei 2010 worden doorgestuurd naar het nieuwe Ziggo e-mailadres.

    ++++++++++++++++++++++++++++

    Datum: 29 september 2008
    Betreft: wijzigingen Orange kabelinternet


    Geachte mevrouw, heer,

    Onlangs hebben wij u geïnformeerd over het feit dat de dienstverlening rond uw kabelinternetabonnement van Orange, sinds juni dit jaar Online, grotendeels wordt geleverd door Ziggo.

    In oktober wordt deze dienstverlening helemaal door Ziggo overgenomen. Ziggo is vanaf dat moment uw internetprovider. Dit betekent dat ook de overige diensten rondom uw abonnement door Ziggo worden geleverd. Deze overgang is uiteraard kosteloos en verandert niets aan uw abonnementskosten.

    Alle voor u relevante wijzigingen hebben wij op een aparte internetpagina, www.ziggo.nl/orange, duidelijk voor u op een rij gezet. U vindt hier verder antwoord op de meest gestelde vragen rondom dit onderwerp.

    Er zijn twee zaken waar u rekening mee moet houden:
    1. Vanaf het moment waarop u deze brief ontvangt, kunt u niets meer wijzigen aan uw mailaccount. U kunt bijvoorbeeld geen extra mailboxen aanmaken of uw persoonlijke gegevens aanpassen.
    2. Binnenkort ontvangt u een mail op uw huidige e-mailadres. In deze mail vragen wij u uw mailinstellingen aan te passen. Tot het moment dat u deze e-mail ontvangt, hoeft u niets te doen.

    Mochten bovenstaande wijzigingen voor u reden zijn om uw abonnement te willen beëindigen, dan kunt u dit tot vier weken na dagtekening van deze brief kosteloos doen.

    Heeft u nog vragen? Kijk dan eerst op www.ziggo.nl/orange of neem contact op met onze Klantenservice via 070 - 778 12 50. Onze Klantenservice is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 08.00 tot 22.00 uur en op zaterdag en zondag van 09.00 tot 22.00 uur. Let op: dit nummer kunt u alleen bellen met vragen over de wijzigingen van Orange internet. Voor overige vragen of de andere producten en diensten van Ziggo kunt u sturen naar www.ziggo.nl


    Met vriendelijke groet,

    Joop Evers
    Directeur Klantenservice
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 1 okt 2008
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina