1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Preview periode verlopen, wat nu?

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door plieshout, 15 jun 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Goedemorgen allemaal,

    2 weken geleden op zaterdag nieuwe tv gekocht met samsung decoder,
    Paar dagen later netjes kaart opgestuurd, dat we het Ziggo Z1-pakket willen, met als extra het HD-pakket.

    Nu krijg ik sinds deze ochtend foutmelding E19, preview periode verlopen.

    Heb ik iets fout gedaan? Moet ik iets doen? Ga ik nu een week (of weken) zonder tv zitten?
     
  2. Even bellen met de helpdesk en melden wat er aan de hand is, misschien dat ze op zondagmorgen rond deze tijd nog niet veel bellers hebben.
     
  3. Dit had ik gisteren ook na twee weken met plezier het EK via HD gekeken te hebben. Na een E19 melding moet je volgens de site de helpdesk bellen.

    Deze gaf aan dat ze mijn aanmeldingskaart nog niet in het systeem hebben verwerkt. Is toch al 12 dagen geleden verzonden....

    Kortom: ik kan nu 48 uur wachten tot ze smartcard opnieuw "geactiveerd" hebben.

    Ik vind dit ongehoord lang...!!

    En dit feit, achterstand in verwerken aanmeldingen, levert nou zo'n lange wachttijd aan de helpdesk op (40 minuten en 33 minuten) op. Nu zitten die medewerkers gefrustreerde klanten aan te horen die ze verplicht moeten melden dat dit maximaal 48 uur gaat duren.
     
  4. Bij mij ook idd, zondagochtend gebeld, en maandagavond rond 7 uur werkte het weer..
    Zo erg vond ik het niet om max. 48 uur (in mijn geval dus ruim 1 dag) even niet via de tuner, maar rechtstreeks via de kabel te kijken?

    EK kun je toch blijven zien in HD op kanaal 14, aangezien dat signaal niet achter een beveiliging zit..
     
  5. Bij mij lukt dat helaas niet.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina