1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Twee storingen Casema/Ziggo Internet

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door CGW, 14 jun 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hier gelukkig geen storingen de laatste tijd maar kan me de frustratie geheel voorstellen.

    Storingen werden vroeger keurig gemeld via het Casema servicekanaal en de nieuwsgroepen casema.announce, casema.rtv en casema.internet (per postcode en soms zelfs op staatniveau). Sinds de overgang naar Ziggo kan je fluiten naar informatie via deze manieren. Waarom is men hier mee gestopt?

    Maak anders een RSS-feed aan waar alle storingen van Ziggo worden gemeld en vul daarmee ook de info op het teletext-signaal van het Ziggo-kanaal. Het is toch allemaal niet zo moeilijk?

    mvg

    Herman
     
  2. als ze een rss feed zouden uitzenden dan kan die zelfs hier dienen als informatiebron, wellicht een goed idee om zo het eindeloze telefoneren naar de helpdesk wat te verminderen.
     
  3. Inderdaad..lang leve de rss-standaard :) De casema-site had vroeger wel een rss-feed voor de serviceberichten en persberichten..ook die heb ik op de Ziggo (Corporate) site nog niet kunnen vinden...terug naar af zo te zien :(

    Herman
     
  4. Balen van ziggo

    Fijn dat ziggo zegt te willen luisteren naar hun klanten.

    hier alvast een tip: Zorg dat je producten werken en neem een klantvriendelijke, servicegerichte en competente servicedesk.

    De servicedesk is rederlijkerwijs niet bereikbaar en toen ik deze na dik 23 minuten wachten eindelijk aan de lijn kreeg, was ik niet bepaald onder de indruk van de klantvriendelijkheid.

    Tevens is de snelheid is belachelijk laag van internet (Utrecht 3531) en soms helemaal niet bereikbaar.

    De consumentenbond heeft inmiddels redelijk wat klachten over Ziggo ontvangen http://www.nu.nl/news/1611860/50/Tienduizend_klachten_over_Ziggo.html

    Ik hoop dat er snel een einde aan deze onacceptabel manier van werken komt, anders word toch Telfort of Tele 2.
     
  5. Hier in Utrecht (3552) kloppen die tijden aardig die Ziggo opgaf als oplossen van de storing. Feit blijft wel dat internet en telefoon er bijna een dag heeft uitgelegen, wat tegenwoordig haast onaanvaardbaar was.

    Een uptime van 99,8% hadden ze toch gezegd tegen de pers? Mooi, dan hebben we met gisteren alle storingen voor het hele jaar in één klap gehad.

    Overigens is de snelheid nu drama (zowel ping, up als down, let wel, heb hier internet Z3i):
    [​IMG]
     
  6. Je hebt ten dele gelijk Cees.. Heb ook even gekeken. De storing staat vermeld onder het hoofdstuk 'telefonie' en daar staat bij dat internet dan mogelijk ook verstoord is. Bij het hoofdstuk 'internet' staat dan weer niets... Vreemde gedachtengang is dat, 't is toch een kleine moeite om het in de beide rubrieken te zetten? En bovendien: niet iedereen die telefonie heeft, heeft ook internet en andersom natuurlijk... Dus als je geen telefonie hebt van Ziggo, dan ga je ook niet 1-2-3 op die pagina kijken lijkt mij...
    O ja, ik bedoel inderdaad het Ziggo servicekanaal via de analoge tuner. Mijn TV noemt dat kanaal overigens nog Casema, moet ik even aanpassen. Kennelijk had m'n TV een sentimentele bui... :-P
     
  7. Eerste deel van je zin ben ik met je eens, om het tweede deel moet ik behoorlijk lachen. Sorry, als er nu iemand zijn snelheden niet waarmaakt is het Telfort/Tele 2.
     
  8. telefonie

    Nog steeds geen werkende telefoon hier in postcode 1231 gebied.
    Er is ook nergens info te vinden, behalve op het service kanaal van de TV. En dat gaat dan ook nog over de storing van gisteren.
    Lekker hoor die Ziggo. :evil::evil::evil:
     
  9. Ja, ik gebruik de teletekst-service & -pagina die jij noemt CeeS, maar de storing was al een uur bezig en toen stond 'ie nog niet op teletekst.

    Alles werkt nu weer naar behoren, als er te vaak storingen komen, ga ik toch echt een klacht indienen. Ziggo bestaat inmiddels al meer dan een maand en het overzetten van de internet-gebruikers duurt écht niet zo lang.

    Groeten:
    CGW
     
  10. Ook ik zit sinds gisteren zonder internet en telefoon. (3448) Ga je bellen naar de klantenservice krijg je geen eens verbinding. Dit was wat ik hoorde...
    Voor dit telefoongesprek betaalt u het lokale tarief inclusief de kosten voor het gebruik van uw mobiele telefoon….
    tuuttuuttuuttuut





    Sinds eind van deze morgen heb ik weer internet maar telefoon nog niet. Erg irritant. Heb nu al 2 storingsmails ingestuurd maar daar doen ze denk ik ook helemaal niks mee. Ben Ziggo meer dan spuugzat :mad::evil:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina