1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Twee storingen Casema/Ziggo Internet

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door CGW, 14 jun 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hallo,

    Ik had vandaag twee internetstoringen kort na elkaar. Ik heb diverse keren mijn moden, router en netwerkadapter van mijn laptop gereset (Windows Vista) maar dit bood geen soelaas. Ik zag geen berichten via het Ziggo Servicekanaal.

    Nu werkt alles weer maar ik vraag me toch af of andere mensen dit ook hebben. Mijn postcodegebied is 3823CJ-Amersfoort.

    Groeten:
    CGW
     
  2. Toch staan er wel storingsmeldingen voor de regio Amersfoort op de storingen pagina van Ziggo voor jouw postcode:
    http://www.ziggo.nl/klantenservice/storing-onderhoud/?postcode=3823CJ

     
  3. storing

    Vandaag een storing internet gehad van 11.45 tot 19.35 in het casema gebeid woudrichem en werkendam. Ook de telefoon werkt niiet en werkt ondanks herstel internet nog steeds niet. Veel storing lees ik hier en daar, zijn ze de weg kwijt of heeft men onvoldoende gekwalifiseert personeel.
     
  4. CGW bedoelt het servicekanaal van Casema op de TV. De teletekstrubriek Storingen was inderdaad leeg... Slechte zaak hoor. Als je geen internet hebt, zou dit het aangewezen medium zijn om te kunnen kijken of de geachte provider een storing meldt... Even doordenken dus, Cees...
     
  5. Dat het kanaal op tv leeg was, was inderdaad vervelend, er is geen andere manier om te kunnen zien of er een bekende storing is of niet.
     
  6. Ah, dat zou zeker een goed medium kunnen zijn. Zo luxe hadden wij het hier nooit bij Multikabel.

    Maar ik heb net even gekeken op het nieuwe Ziggo preview kanaal op teletekst pagina 304 staat de storing wel genoemd hoor. Wat voor service-kanaal bedoel jij? Misschien is dat niet meer in gebruik nu ?
     
  7. Hallo,

    Hier ook een storing. In postcode 2907. Dit is practisch elke dag het geval, aardig structureel dus. Geen internet, en de rekening van de GSM groeit aardig sinds Ziggo Casema heeft overgenomen, omdat we ook telefoon van Ziggo hebben.

    Als je betaalt voor iets, en je krijgt niet geleverd waarvoor je betaalt, is dit een reden om je contract op te kunnen zeggen? Ik heb het namelijk helemaal gehad met Ziggo. Ik mis casema echt.
     
  8. telefoon en internet

    Mijn Internet werkt weer als vanouds, helaas heb ik nog steeds geen telefoon, en dat vanaf gisterenmorgen 11.45 uur.
    Vandaag maar een extra ritje naar mijn moeder in Amsterdam, want ze kan mij niet bellen en ik haar niet, en nee ze kan inderdaad niet met een mobieltje overweg het mensje is al 92 jaar. Ik hoop toch echt dat de problemen gauw voorbij zijn.
     
  9. Storingen telefonie en telefoon 3814

    Zaterdag fikse storing telefonie en internet voor postkode 3814.
    Telefoon was of NIET mogelijk, later stotterend.
    Internet NIET mogelijk.
    Deze storing duurde vanaf 15:00 uur tot in ieder geval 24:00 uur.
    Toen ben ik maar gaan slapen.
    Op de ZIGGO site bij storingen staat dat de telefoonstoring is verholpen omstreeks 21:14 uur en internet verholpen 19:48 uur
    Dit klopt voor geen meter!!
    Vanaf 15:00 uur heb ik de hele dag NIET kunnen bellen en internetten. :oops:
    Afgelopen donderdag was er ook al weer een storing met de telefoon.

    Ik denk er aan om weer over te stappen naar de KPN.
     
  10. Hier in Soest werkt alles weer vanaf gisterenavond een uur of 10 dacht ik. Wel vreemd dat de storing opgelost zou moeten zijn maar dat nog niet helemaal is; welicht dat een Ziggo official dit kan bekijken?
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina