1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Algehele storing internet en telefonie Utrecht/Amersfoort

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door xahmol, 14 jun 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. telefonie

    Hier ook nog steeds geen werkende telefoon postcode 1231 :evil::evil::evil:
     
  2. Erg logisch is de informatie op de teletext van het Ziggo-kanaal ook niet:

    [​IMG]


    en dan deze bij Telefoniestoringen:

    [​IMG]
     
  3. Al dagen moet ik 2 a 3 x per dag modem rewseten. Ook haal ik de snelheid niet. Fijn Ziggo met je baggerzooi. Bij Casema heeft het 4,5 jaar lang perfect gewerkt. Kirjgen we nu ook compensatie? Ik heb internet nodig voor mijn werkzaamheden en ben er afhankelijk van.

    Waarom al die ellende? Had dit niet allemaal beter voorbereid kunnen worden?

    Zorg nu maarr dat het snel in orde komt want ik word er schijtziek van.

    (PC 3702)
     
  4. Maar weer eens met mijn USB modem van mijn Nokia N95 en Vodafone UMTS aan de gang want alles ligt er weer uit :evil::evil:

    Op de storing pagina:
    Groepsstoring van zondag 15 juni 14.29 uur tot (nog niet bekend)
    Er is een Internetstoring en Telefonie storing in uw gebied.

    Twee dagen achter elkaar, ongelofelijk. Dat begint als een schadevergoeding en ingebrekestelling te klinken.
     
  5. Internet en telefonie storing

    Hallo, ook hier in Gorinchem is het weer prijs, bijna `t hele weekend geen telefoon(werkt weer sinds zondagmiddag laat. Internet valt meer dan regelmatig weg of is (zat.middag) supersloom (1,26Kbyte/sec):roll: Ook nu is het niet bijster geweldig, zon.avond 22.00 (35.39Kbyte/sec):cry: Zou toch gemiddeld 450Kbyte moeten zijn...
    Waar moet dat toch naar toe met Ziggo???

    Greetz, Frans
     
  6. Na dágen klooien met onze Internetverbinding (http://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?t=11976) waren we zó blij dat we vrijdagavond weer contact hadden :mrgreen:
    Helaas kwam daar zaterdagochtend om 'n uur of half 10 'n einde aan, gisterochtend hadden we nog steeds geen verbinding (toch maar 'ns ff de tijd genomen om iemand van Ziggo aan de lijn te krijgen en die wist mij, na meer dan 'n half uur wachten vanaf 9.02(!), te vertellen dat er in onze regio vanaf zaterdagochtend al 'n storing was in 'n grote centrale. De teletekstpagina gaf geen storingen weer...... :shock:)
    Vandaag hebben we eindelijk weer verbinding met Internet.....
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina