1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Algehele storing internet en telefonie Utrecht/Amersfoort

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door xahmol, 14 jun 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Heb al de hele dag geheel geen internet en telefonie.

    Net gaan internetten via de UMTS modem van mijn Nokia N95 en guess what op de Ziggo site staat: alles ligt plat, internet, telefonie en de helpdesk voor het hele Utrecht/Amersfoort gebied :evil:

    Zie http://www.ziggo.nl/klantenservice/storing-onderhoud/?postcode=3552

    Lekker dan! Hopelijk snel opgelost.
     
  2. Is inmiddels opgelost.
     
  3. Hier nog niet... (postcode 3583)
     
  4. In Amersfoort is wel weer internet, maar de snelheid is 40-80kb/s terwijl dat normaal rond de 500-550 kb/s ligt.
     
  5. Hoe laat het gisteren weer werkte weet ik niet. Maar het is weer prima in orde.
     
  6. Sinds zaterdag14-6 geen telefoon

    Wie heeft er nog meer last van
    ik ben van af zaterdag tot heden zondag 11.30 uur niet telefonisch
    berijkbaar,3641 HP MIJDRECHT [Utrecht]
    Gunter
     
  7. Snelheden idd ook hier dramatisch hier.
     
  8. Ik kreeg net van iemand hier uit de wijk een telefoontje (mobiel :wink:) dat daar telefonie en internet nog steeds niet werken, die persoon woont hemelsbreed 1 kilometer verder met dezelfde postcode (cijfers).
    steeds wisselende lampjes op het modem en dus geen tel en I net.
    ik denk dat het een en ander nog steeds niet goed is opgelost.
    happy me dat alles hier functioneert :-P
     
  9. Hier in Soesterberg (PC 3769) wel internet maar traag als dikke stront door een rietje!! Bellen gaat nog steeds niet. Wat een ellende zeg, alsof ik weer terug ben naar de tijd dat je via een 56kb-modem inbelde :?

    Ik lees dus dat in Soest op sommige plekken het naar behoren werkt dus hopelijk is het snel opgelost.

    Groet,
    Willem Jan
     
  10. Wel heel slecht dit. Je kunt bv zeggen van UPC wat je wilt, maar ben van 2000 tot 2007 UPC klant geweest en heb daar nog nooit zo'n storing meegemaakt als nu hier (internet er voor meer dan 4 uur uit in een groot gebied).

    Moeten ze niet te vaak gaan doen. Kabelaars kunnen het maken fors duurder te zijn dan ADSL aanbieders vanwege het feit dat kabelaars snelheden wel kunnen waarmaken en stukken stabieler zijn. Als dat niet langer het geval is, wordt Ziggo natuurlijk wel heel erg duur.
    Maar laten we het voor nu maar houden op die ene grote storing per twee/drie jaar.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina