1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

levering en afspraken van Ziggo

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door roel.loes, 13 jun 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Helemaal mee eens.
    Alleen, ik kan volgens de helpdesk wel een sneller @Home pakket nemen :?
     
  2. Vandaag verstuurt naar de klantenservice.
    Wat ze er mee doen is een tweede, maar goed.
    Ziggo minded is inmiddels wel erg overdreven...

     
  3. YES

    Hier werkt inmiddels alles naar behoren!

    Roel en Loes.

    PS de Monteur had een opstekertje over het aantal klachten. Alle klachten die Ziggo krijgt moet je delen door drie. Ziggo heeft nu namelijk ook in een keer drie keer zoveeel klanten (@home, Casema en multikabel).
     
  4. Hoezo opstekertje ? Veel van de klachten worden veroorzaakt door een zeer slecht voorbereide fusie en alle daardoor veroorzaakte onduidelijkheid, de redenering gaat dus niet op.
    "Oude" @Home klanten krijgen in plaats van van een Ziggo alles in één pakket een Bundel Internet van @Home. De snelheden daarvan worden zeker niet voor September aangepast.
    Aangezien de enige reden om het Ziggo Alles in één pakket te bestellen de dubbele internet snelheid was, heb ik er de eerste maanden dus niets aan, om nog maar te zwijgen over de ergernis en irritatie over elke keer andere toezeggingen.
    Ik heb nu definitief te horen gekregen dat op zijn vroegst in September mijn "Ziggo" pakket een Ziggo pakket wordt met bijbehorende snelheden.
    Tot die tijd is het een Bundel internet regelmatig van @Home, maar dat had ik niet besteld.
    Ook nog een prettige dag :lol:
     
  5. Te vroeg gejuicht!!!

    Het pakket werkt weliswaar. Maar.......


    Ik betaal al vanaf 20 mei 2008 en kreeg mijn pakket,(is terug te lezen in dit forum) pas op 18 juni..........

    Beetje gek toch:(

    Gisteren dus maar het kordate besluit genomen om op te zeggen bij Ziggo.

    Ik fijn naar de Ziggo site gesurft en daar opzegformulier ingetikt in het zoekbalkje. Vervolgens krijg ik een melding dat mijn @Home gegevens nog niet zijn omgezet naar Ziggo. Ik heb echter nooit iets te schaften gehad met @Home. Maar rechtstreeks aangemeld bij Ziggo. Bij Ziggo meld ik aan voor een contract dat per maand opzegbaar is. Bij @Home waarnaar ik doorverwezen werd staat ineens dat ik een minimum contractduur heb van 1 jaar.

    DACHT HET NIET!!!!

    Heb ik vandaag lichtelijk geirriteerd (klonk blijkbaar door in mijn stem want Ziggo's reactie was hetzelfde) gebeld naar de helpdesk en mijn verhaal uitgelegd. Bleek dat mijn telefonie abonnement al vanaf 6 APRIL liep. En nogmaals ik kreeg pas op 18 juni het pakket.

    Er vanuit gaande dat de pakket datum telt ben ik op tijd om in mijn proefperiode op te zeggen. En heb dat gisteren dus gedaan.
    Mocht Ziggo daar anders over denken ben ik bereid ze een stukje commercieel strafrecht uit te gaan leggen op een door hen te kiezen rechtbank.

    Nu kijken wat Ziggo weer gaat verzinnen om dat onderuit te halen.

    Keep you posted

    PS Messed-up je mag mijn hele pakket kosteloos komen ophalen.

    Groente Roel
     
  6. Dit gaat natuurlijk ook niet op, Multikabel was lang niet zo groot als Casema en of @Home...
     
  7. Ik heb via internet het installatiepakket interactieve TV besteld op 7 juni 2008. Inmiddels ook een brief met wijzigingsoverzicht van Ziggo ontvangen. Hierop staat ook de kosten vermeld van de digitale ontvanger interactieve TV.

    De ingangsdatum is 19 juni 2008!! maar heb nog geen ontvanger in huis.

    Neem aan dat alles vanzelf goed komt. Bovendien wil ik liever niet bellen met deze wachttijden en mijn prepaid telefoon.
    Geduld is een schone zaak zeggen ze :wink:
     
  8. Tsja, 30 minuten wachten tegen lokaal tarief... in het ergste geval. Ik snap dat niet, tuurlijk het kost geld, maar... Ik zal het wel nooit snappen.
     
  9. WOW!!!

    Mijn producten

    Internet Abonnement

    Betaling Automatische Incasso van rekeningnummer *********
    Startdatum 22-08-2000
    Productnaam Internet Z3i
    Startdatum 22-08-2000

    Radio & Televisie

    Betaling Automatische Incasso van rekeningnummer *********
    Startdatum 04-07-2008
    Productnaam Televisie Z1
    Startdatum 04-07-2008

    We zijn op de goede weg :D (eindelijk de klantnummers gekoppeld alleen weer even bellen (Z1 moet Z2 zijn) voordat we straks 'E19 - Preview verlopen' krijgen ;))
     
  10. We zijn echt op de goede weg! :D

    Vandaag wederom door de Klantenservice gebeld, 5e keer sinds afgelopen woensdag. Ik wil ze bij deze toch even de complimenten geven voor datgene wat men tot nu toe geregeld heeft (klantenservice en de kortsluiting hier op het forum). Zoals het nu staat ontvangen wij omstreeks 15 juli het pakket. Aangezien er eindelijk nu defacto ook wijzigingen zichtbaar zijn, heb ik hier nu ook vertrouwen in dat de levering ook daadwerkelijk gebeurd. Die 8 weken wachten is het zeker wel waard ;). Tevens wijziging van Z2 ipv Z1 doorgegeven.

    Bedankt!
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina