1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

levering en afspraken van Ziggo

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door roel.loes, 13 jun 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. De LEVERING.

    Ja gisteren was het zover dat de doos eindelijk thuis op me stond te wachten na een dag werken. Nog voor het eten alles aangesloten en zowaar na het eten kon ik internetten, bellen en digitaal tv kijken.

    Toen ik vanochtend uit bad kwam, kon ik alleen nog maar tv kijken. En u raadt het al. Ook de monteur laat op zich wachten. Maandag op zijn vroegst. Maarja ik werk dus dat wordt woensdag. Hopen dat het dan na 6 weken eindelijk allemaal werkt.

    Roel
     
  2. Het Wacht Maar Af Bericht !

    Sinds 16 Mei heb ik geen enkel digitaal signaal meer kunnen ontvangen, de digitale ontvanger was vastgelopen, na vele telefoontjes, monteursbezoek en weer vele telefoonjes, eindelijk een zg Rma code kunnen bemachtigen zodat ik het ding kon terugsturen. 5 juni dat vermalijde ding in een doos opgestuurd, en inmiddels is het 19 juni, geen spoor te bekennen van een andere decoder, sterker nog, na weer een aantal telefoontjes en een uur verder, kunnen ze alleen maar zien code 01 en het moet naar code 15 toe. Niemand kan vertellen hoe of wat, ze weten geen nummer (?) van de technische dienst in Waddinxveen, zeggen niet naar buiten te bellen, wat op zich al heel vreemd is:roll:. Dus mevrouw, gewoon maar afwachten, en hopen dat je een enig moment digitale tv krijgt. Ik ga in ieder geval een klacht indienen en weiger zeker een maand digitale tv te betalen, want dit gaat nergens over:evil:.
     
  3. Eindelijk heb ik bericht van TNT dat mijn pakket is aangeboden en klaar ligt bij het postkantoor.:)
    Het valt uiteindelijk toch mee. Maar men kent het wel: als je iets bestelt, wil je het eigenlijk meteen hebben.:wink:
    Ik zal na ophalen en installeren, posten of alles goed werkt.
     
  4. Hai story continues. Heb begint ondertussen een lachwekkende vertoning te worden. Heb nog geen ontvangst bevestiging, geen datum, geen apparaat.Let op wat ik wel heb!! Ik moet opletten dat ik tegenwoordig moet inloggen met mijn ...................... email adres. Email adres en oude inlog naam meegestuurd. Jaaa echt waar. Een hele echte serieuze brief met ZIGGO er boven, kreeg ut er een beetje warm van, ga hem ook zeker inlijsten. Echterrrrrrrrrrrrrrr ik heb helemaal geen ZIGGO ABONEMENT. DUS ZEKER GEEN EMAIL ADRES, TOCH!!!. Althans dat zegt ziggo, dat ik die niet heb!! Tja maar we sturen die brief alleen om u er aan te herinneren dat u moet inloggen met uw email adress!!! HEBBEN JULLIE GEZOPEN OFZO, joeeeeehoeeeeeee heeee. Ik hoop op het beste voor jullie maaar ik geef op veel plezier met ONZE ZIGGO.
     
  5. Ik heb vorige week decoder ontvangen. Heb me laten omzetten van alles los naar alles-in-1. Kom van Casema.

    Krijg ik gisteren brief binnen met nieuwe contract gegevens waar de honden geen brood van lusten. Moet ik opeens 39,95 betalen voor startpakket enzo terwijl er toch DUIDELIJK op de site staat dat dat gratis is (alles-in-1 49,95).
    Kan ik daarvoor weer achter mijn geld aan.

    Tevens is mijn nieuwe snelheid zo'n 6200/1300 ipv 8000/1500. Ook grrr.

    Ik ben na alle gedoe erg boos en geirriteerd. Als ik vandaag nog een goed alternatief had was ik weg.

    Nog meer mensen die ook aangeslagen voor kosten die niet terecht zijn??



     
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 jun 2008
  6. Tja ik roep het nog maar eens: Laat Ziggo even een abo-stop inlassen, waardoor er geen nieuwe aanmeldingen kunnen plaatsvinden. Dat geeft even de lucht die men nodig heeft om de lopende aanmeldingen netjes en op juiste manier te verwerken. Als ik alle verhalen lezen ben ik blij dat ik (voorlopig) uberhaupt niet KAN overstappen op alles in 1 !!!!

    Al zou ik het kunnen dan zou ik op zeker nog een maand wachten met aanmelden zodat alle kou uit de lucht is
     
  7. Nee nog niet!!! Maar het ligt in de lijn der verwachting. Ohww nieuws!! Ze gaan mij na 1 1.2 maand, "plechtig beloofd", een welkoms brief sturen:confused:. Dus als het allemaal goed en gesmeerd loopt :lol: heb ik over 1 1.2 internet!!!!!!:mrgreen:
     
  8. Ik heb het hele verhaal al in een ander forum geplaatst, telefonisch werd mij vandaag bevestigd dat het alles in één Ziggo pakket " naar verwachting in Augustus " zal gaan werken. Een levertijd van 3 maanden i.p.v de toegezegde 2 weken. :evil:
    Het pakket, waar ik dus voorlopig niets aan heb, komt "als het goed is " wel binnenkort. Ik zal zeker niet de enige zijn, het verhaal geldt voor een groot deel van de @Home klanten.
    Mij is geadviseerd om het aan de deur te weigeren als ik het niet eens ben met de gang van zaken en de levertijd. Dat ben ik dus zeker niet.
    Als mij in Mei was verteld dat het pakket pas in Augustus zou gaan werken had ik het niet besteld maar had ik een adsl aansluiting genomen.

    Al met al een zeer chaotische overgang naar Ziggo, excuses worden steeds weer aangeboden, de chaos wordt alleen maar groter.
     
  9. Helaas, de boel werkt niet. Het pakket was verder netjes in orde compleet met nieuwe wandcontactdoos. Ook de gratis digitale tv ontvanger was al bijgeleverd.
    Eerst de wcd vervangen, opsteekverdeler geplaatst en het modem aangesloten.
    Vervolgens modem aanzetten en toen ging het mis. Modem blijft knipperen op upstreamlampje. Tv en radio geven via de verdeler na het omzetten van het schakelaartje op de verdeler perfect beeld en geluid.
    Met de laptop het modem benaderd voor diagnose. Binnenkomend signaal is -5dBmV, niet echt sterk dus en upstream blijft het modem de frequenties afgaan om verbinding te krijgen hetgeen dus niet lukt.
    De wcd zit rechtstreeks op de groene buitenkabel, er zit dus niet nog een verdeler voor de wcd.
    Er is dus blijkbaar iets mis met de aansluiting buiten, teveel demping bijvoorbeeld. Dat wordt dus een monteur.
     
  10. Houd de codes van het macadres e.d. van je modem bij de hand en bel even naar de helpdesk, en vraag hun je modem even te activeren.
    Tenminste zo werkte dit bij @home.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina