1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

levering en afspraken van Ziggo

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door roel.loes, 13 jun 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hieronder vermeld ik mijn klacht zoals ik die verzonden heb naar Ziggo. Alle info staat er in om een goed beeld te vormen van het door mij beleefde probleem en teleurstelling. Benieuwd of meer mensen deze ervaringen hebben.
    ----------------------------------------
    Om niet de slechte ervaringen eerst uit te storten wil ik beginnen met een compliment.

    U bent de enige die op mijn postcode producten aanbiedt zonder het te hoeven plaatsen van een schotel. Mijn postcode ****** met huisnummer ** ligt kennelijk aan het eind van de beschaafde wereld want u bent werkelijk de enige aanbieder.

    Als ik dan noodgedwongen moet kiezen voor een nieuwe aanbieder is die keuze dus snel gemaakt. Echter heb ik rond de 20ste van mei definitief bij u een alles in één pakket besteld voor telefonie, televisie en internet. Heden ten dage ( 13 juni ) heb ik van u nog steeds helemaal niets ontvangen. De mondelinge afspraak aan de telefoon met uw verkoopster was dat het pakket binnen uiterlijk twee weken geleverd zou worden. Als ik het voor de zekerheid nog een keer natel op mijn vingerknokkels heeft mei 31 dagen. Dat zou dus betekenen dat het pakket op uiterlijk 4 juni bij mij thuis geleverd zou zijn. 20 mei plus 14 dagen is 3 juni plus een dag extra voor de post is 4 juni. Nu is het dus de dertiende. Op maandag 9 juni heb ik nogmaals gebeld met uw klantenservice en werd mij verteld dat het pakket uiterlijk vandaag, vrijdag 13 juni geleverd zou worden. En zoals u reeds gelezen heeft is het er nog steeds niet. Dus vandaag nogmaals gebeld en daar werd mij verteld dat het nog niet verstuurd was en dat er zelfs nog geen aanstalten waren gemaakt om het te versturen.

    Dit vind ik niet alleen jammer, het irriteert mij ook nog eens mateloos. Afspraken worden in mijn werk gemaakt om nagekomen te worden. Als het dan niet lukt om een gemaakte afspraak na te komen wordt dat medegedeeld aan alle betrokken partijen. Ik hoop, maar draag geen enkele verwachting, dat u een passende oplossing zult vinden voor het feit dat u uw afspraken al tweemaal niet bent nagekomen en daarbij geen enkele vorm van fatsoen of wederzijds respect heeft laten zien aan mij, de andere partij van de afspraak. Ik hoop dat ziggo in werkelijkheid een beetje meer gaat lijken op die vriendelijke oude man uit de door u gemaakte reclame. Mocht dit zulk een tegenvaller blijven zie ik mijzelf genoodzaakt om alsnog een schotel op mijn dak te gaan plaatsen en ziggo in het teleurstellende rijtje aanbieders te zetten waarin alle samengevoegde componenten die ziggo vormen ook al stonden.

    In afwachting van uw repliek verblijvend;


    Roel Timmermans.
     
  2. Ik zit ook maar te wachten op het installatiepakket.
    Wel is er keurig een brief gestuurd met activatiecodes maar zonder modem heb ik daar weinig aan.
    Het is dan ook te hopen dat de achterstand in verzending snel wordt opgelost en mocht dit niet lukken dat de kanten die zitten te wachten een schrijven krijgen dat een en ander helaas wat langer duurt.
    Een compensatie in de vorm van een tijdelijke korting op de abonnementsgelden zou verder ook een sympathieke geste zijn.
    Het vertrouwen in Ziggo kan op die manier weer groeien. Nu heb ik iets van: waar ben ik aan begonnen...
     
  3. Das exact het idee dat wij ook hadden; "waar zijn we aan begonnen"..

    En we wachten nog maar even af.
     
  4. Als je zoekt op de ziggo site kan je het volgende vinden;

    Onlangs bestelde ik een digitale ontvanger en/ of een modem en/ of een draadloze router en deze is nog niet bezorgd, terwijl mij kenbaar was gemaakt dat dit binnen 14 dagen plaats zou vinden.

    Er is een vertraging ontstaan in de verzending van deze hardware producten. Wij verzoeken je nog uiterlijk 14 dagen geduld te hebben. Wij doen ons uiterste best jouw pakket(ten) zou spoedig mogelijk over te dragen aan TNT Post die de producten bij jou zal aanbieden

    Dit komt er dus op neer dat door de grote drukte.. en wat problemen bij ziggo.. het nu maximaal 28 dagen is voordat je je pakket binnen zou moeten hebben.
     
  5. Er staan meer interessante weetjes, waarvoor je niet meer de helpdesk hoeft te bellen, zie http://www.ziggo.nl/klantenservice/meest-gestelde-vragen

    Onder andere staat daarbij ook:
    Ofwel als je langer dan 7 dagen geleden iets besteld hebt en nog geen schriftelijke bevestiging hiervan gekregen, dan is er vermoedelijk iets mis gegaan en moet je bellen. Is die bevestiging er wel dan gewoon geduld hebben.
     
  6. Das dan jammer want zelfs die biref hebben we nog niet gehad!!!!
     
  7. Tjjaaaaa zig no go

    Als reactie op jouw verhaal even mijn ervaring


    Ik was een tevreden gebruiker van het allersnelste pakket van multikabel. Echter ik geloof dat multikabel niet zo tevreden met mij was!!!! DUSSSS oplossing!! Gewoon 1 zijdig het abo van 80 euro, zonder enige vorm van bericht of wat dan ook opzeggen!!! weg internet!!! Tja makkelijk toch!! Bellen van hoe en waarom was niet mogelijk wat ons ZIGGO is met geen mogelijkheid te bereiken. Droom er nog van : toets uw postcode een x of 80 dan verbreken wij de verbinding. Het past wel in de nieuwe strategie, toch!!! Oke drie dagen later en 45 telefoontjes later, eindelijk ja hoor een leuke nog enthousiaste dame!! Goede avond, waar kan ik u mee van dienst zijn!!! euhhhhh tjaaaaaa eeeee hmmmmm......................... ik neem alleen de telefoon maar op, ik kan u niet helpen belt u morgen maar eens terug!!!! Wattttttttttttttttttttt!!! @#$$#@#$$$#@#............. weer 3 dagen later. Ik zou niet gereageerd hebben op een brief waarin staat dat ik mijn modem moest aanmelden (dit was idd nog niet gebeurd ivm verhuizing, klopt helemaal) wat niet klopt is die brief!!!! En dat is de reden dat wij de abo hebben afgesloten, goed he!!! Dat scheelt ons weer 1000 euro pj aan inkomsten, je zal er maar mee opgezadelt zitten toch!!! Maaaaaaaaar we kunnen u wel een pakket aanbieden wat a. langzamer is 22mbit naar 16mbit, b. een telefoon aansluiting heeft (up wilt toch met 3000kb uploaden!!!) en u krijgt gelijk wat tv zenders meer!! superrr toch! !!!!!@####!!! Ze zijn echt gek geworden daar!!! Heb daarvoor vriendelijk bedankt. Echter de mannen zijn bekent met het feit dat in mijn woonplaats er maar weinig aanbieders zijn die een 16mbit aansluiting aanbieden. Dus ik met schaam rood op de kaken me toch maar weer aangemeld bij zig no go, via inetrnet van de buren. 14 dagen later maar weer eens gebeld. U raad het al : tja meneer dat is bij ons niet door gekomen, kan gebeuren he fouten worden overal gemaakt. Tuurlijk johhh. Maaaaaaaar we kunnen het ook telefonisch regelen, schikt het u nu!!!! Dus nogmaals de hele riedel weer doorgelopen. En ook nu weeeeer niks. Ik baaaal hier van. Dussss mensen ik wil mijn multikabel trug enne laat ziggo zijn bedrijfje maar opgaan starten tussen een aantal iglo's op de noordpool ofzo, kunnen ze daar gaan oefenen. blegggg.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 jun 2008
  8. Ziggo is inderdaad lekker bezig, Ik had 16 Mei een alles in een pakket besteld op de site ( Had alleen internet en tv ). Daar heb ik een bevestigings mailtje van ontvangen.

    Nadat ik er 2 weken later nog niks van gehoord had heb ik maar weer eens gebeld, en het bleek dat het niet in het systeem stond. Dus toen heb ik het mondeling nogmaals doorgegeven. Er werd toen vermeld dat ik binnen 2 dagen een bevestigingsbrief zou krijgen en mijn pakket binnen 2 weken zou ontvangen.

    Ik ben nu nog steeds op de bevestigingsbrief aan het wachten. Ik heb afgelopen vrijdag wel mijn installatie pakket gehad, maar dat modem werkt nog niet. Als ik daarmee probeer te internetten dan krijg ik de melding dat het modem nog niet geactiveerd is. Als ik dan op de knop "volgende" druk krijg ik de melding dat ik de ziggo helpdesk moet bellen. Als je dat vervolgens doet moet je het keuze menu door en nadat je voor de 2e keer je postcode hebt ingevoerd word de verbinding dood leuk verbroken, of er word gevraagd om later terug te bellen omdat het te druk is.

    Uiteindelijk heb ik vandaag in het keuze menu maar gekozen om een nieuw abbo af te sluiten en dan krijg je ploteseling wel iemand aan de lijn, en die kon me wel doorverbinden met iemand van de helpdesk. De persoon aan de lijn kon mijn modem ook via de telefoon activeren, helaas ben ik op het moment op mijn werk dus kon de gegevens niet opzoeken.

    Vanavond nog maar een keer proberen te bellen. Ik ben benieuwd vanaf wanneer ze het nieuwe abbo geld af gaan schrijven. Als ze dat ook maar 1 dag doen voordat het allemaal werkt laat ik het ieder geval weer terug boeken.

    Ik was op zich een tevreden klant van Casema, en gelukkig werkt mijn huidige internet ook nog goed, maar de helpdesk is een grote aanfluiting en ik zal ook niet zo snel iemand meer aanraden om op Ziggo over te stappen.
     
  9. Eindelijk!!

    En wonder boven wonder kwam vandaag zowel het pakket als de welkomstbrief!!

    Tot nog toe werkt het prima.. Hopen dat het blijft...

    Roel
     
  10. Dit stukje over 'afspraken' is mooi geschreven, hier 16 mei telefonisch besteld en nog geen bevestiging of een teken van een brief dat het wat later word. (toch maar eens bellen)

    Edit: 14:30 uur ,
    Daarnet even gebeld met Ziggo, vriendelijk te woord gestaan, geen wachtijd, als na een week de decoder er nog niet is evt. met brief, of ik dan even terug wil bellen.
    Ik sta in het systeem dus daar hoef ik me geen zorgen over te maken.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 jun 2008
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina