1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Klaar met Ziggo

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Mark111, 12 jun 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ben helemaal klaar met Ziggo eerst was f-secure niet te vinden op hun pagina dus moest ik een virusscanner maar van internet afjatten of onveilig internetten gaat dat dan ook van het factuur bedrag af? net als die waardeloze telefoontjes die ik gepleegd heb naar hun 2 x gebeld gewoon niemand aan de lijn gekregen en moest op een gegeven moment ophangen want kreeg pijn in me schouders van het bellen modem doet traag met resetten heb al een klachten formulier ingevuld ook ben tegen het moment dat ik de modem mee neem en daar op het hoofdkantoor naarbinnen pleur als je zo met zoon stomme naam Ziggo online gata zorg dan eerst dat al je zaken voormekaar zijn ik wil weg bij Ziggo als ik de kans krijg op een andere provider tabee dan maar


    ahh lucht wel ff op:evil:
     
  2. Na meer dan een maand gewacht te hebben is wat mij betreft de maat vol. Afgaande op de meldingen in de media over Ziggo ben ik vast niet de enige, echter de klachten over internet of tv en telefonie kan ik niet bevestigen omdat ik sinds mijn verhuizing begin mei nog altijd niet ben aangesloten in mijn nieuwe woning.

    Wat is er aan de hand? Ik plaats maar even een korte overzichtelijke weergave anders kan ik een boek schrijven:

    Eind maart 2008 - ik geef mijn verhuizing door aan Multikabel
    Begin mei - in mijn nieuwe huis merk ik dat ik een ander verdeelkastje nodig heb op internet en telefonie mogelijk te maken, heeft Multikabel niks over gezegd maar goed
    begin mei - ik bel (inmiddels geen Multikabel meer) Ziggo op om een kastje aan te vragen, wordt mij door Ziggo beloofd
    Eind mei - na weken wachten nog altijd geen kastje, ik bel dagelijks maar krijg meestal niemand te pakken; of de verbinding wordt verbroken of ik ben het wachten zat. Bel alleen mobiel en daar gaat mn abo lekker hard van zo
    Eind mei - ik krijg zowaar iemand aan de lijn, die me doodleuk vertelt dat er een storing was met het verzenden van dit soort dingen. Erg vaag verhaal, maar met een week hoor ik mijn kastje te krijgen
    12 juni - is het inmiddels, nog altijd geen kastje. Gisteravond heb ik een aantal keren gebeld, eerste twee keren dat ik iemand aan de lijn kreeg hoorden ze me niet aan de andere kant en werd de verbinding verbroken. Dankzij m'n vriendin heb ik nog net niet mijn mobiele telefoon door het raam geslingerd. Een uur kostbare vrije tijd armer nogmaals gebeld en iemand gesproken. Die beaamde dat dit allemaal wel heel lang duurde en beloofde dat hij erin zou duiken en me met tien minuten zou terugbellen. Deze 'tien minuten' duren inmiddels al 24 uur want we zijn een dag verder. Ik ben dus niet teruggebeld.

    Helaas toch niet zo'n overzichtelijk verhaal als ik gehoopt had, maar dat is de hele geschiedenis, en ik ben er klaar mee. Ik krijg nooit internet / telefonie van Ziggo vrees ik. Met tegenzin ga ik overstappen op een ander bedrijf, wordt weer een hoop geregel.

    Meest irritante is nog dat ik inmiddels al zo'n kastje van een vriend heb gekregen, maar mijn modem totaal geen signaal lijkt op te pikken. Zou me niets verbazen als Ziggo het signaal nog niet eens heeft aangesloten.

    Wat een rotbedrijf. Met Multikabel nooit problemen gehad.:cry:
     
  3. Type aansluitkastjes

    Wat voor een kastje je ook hebt maakt niet uit je kunt het altijd werkend aansluiten.
    Ik vrees ook dat het retourkanaal niet ingeschakeld is.

    Een CFS-02 bedoeld voor het geval de groene Multikabel in de woonkamer binnenkomt past ondersteboven ook op een TRAS10/TRAS1000 (1 aansluiting aan de voorzijde) of op een TRIS102b in de meterkast.
    De radio aansluiting gebruik je gewoon niet, op de TV uitgang staat gewoon radio signaal zodat je in de woonkamer op de WCD gewoon een TV en Radio kunt aansluiten.

    Andersom kun je een MSB / NTU862 of ETU-02 gewoon aansluiten in de woonkamer TV kant van de WCD.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina