1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Tot op dit moment zeer tevreden over Ziggo vanaf abbo @Home

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door TVAS, 12 jun 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Heel juist geformuleerd!
    Dat geldt voor heel veel van die clubs, of het nu de Consumentenbond is, Greenpeace, Millieudefensie of de FNV, ze laten regelmatig een scheet die door de media graag en snel opgepikt wordt. Voor die toko's is dit nl. van levensbelang om hun bestaansrecht te behouden.
     
  2. Er is al dagenlang een storing in jouw regio aan de gang, daardoor moet je vermoedelijk de boel steeds resetten....
     
  3. Ik zie het. Alles werkt nu weer redelijk de afgelopen dagen. Ik haal echter nog steeds zo'n 6000/1300 snel;dheid ipv 8000/1500. Maar 's even afwachten of dat nog goed komt. Wel vandaag nieuwe decoder ontyvangen (vanwege omzetten naar alles-in-1), maar nog geen nieuw modem (komt die eigenlijk wel) en ook de bevestigingsbrief niet gekregen.
     
  4. Als je al een telefonie modem hebt en een werkende telefoonverbinding en internet had, dan wijzigt er verder niets met je modem. Je krijgt dan alleen een ander profiel in je modem waardoor je sneller bent. Dat profiel wordt pas actief nadat je modem gereset is. (kun je zelf dus proberen, als je profiel al goed staat wordt je dan sneller) Welke alles-in-1 variant heb je nu (en dus welke snelheid had je moeten hebben?)
    Test je via http://www.speedtest.net en de amsterdam-server?
    Zie je je nieuwe abbo al bij je gegevens staan op mijn.ziggo ?
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina