1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Inloggen @home

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door mandersp, 12 jun 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. re

    Ja hier ook, het is dieptreurig en kan mijn iziens nog een hele tijd duren, het is nog erger als in de begin tijd van Athome.
    Ze moeten de naam maar weer veranderen in ZiggoZooi, komt beter tot zijn recht.
    en wij moeten voor dat geklungel de volle mep betalen en degene die bij het samenvoegen hun zakken hebben gevuld liggen op een warm eiland denk ik.
    Ik heb ook al een een mail naar hun gestuurd met verschillende klachten, het antwoord kwam na 14 dagen, dat ik toch echt moet bellen anders konden ze het niet oplossen.
    Ze maken er een zooi van en dan moet de klant maar bellen.

    Maar ze hebben natuurlijk geen concurenten en dat is makkelijk.
    Groetjes Parel.
     
  2. We zitten nu half juni en ik heb nog geen enkele @homer gehoord dat hij/zij over is op Ziggo. Maw duurt het allemaal wel erg lang voor wij van @home over zijn! Dat had een maand geleden al moeten gebeuren gelijk met Casema en Multikabel!
     
  3. Hier is ook alles weer normaal, werkt weer op normale snelheid.
     

  4. Bij mij in Hengelo is bovenstaande url (nog steeds) niet bereikbaar. Hopenlijk krijgt de website een net zo lange levensduur als een gemiddelde Toyota :cool: Dan zijn we er nog niet van af :wink:

    Gert.
     
  5. geen probleem hier
    kan gewoon mijn factuur zien
     

  6. En de site is er weerrrrrrrr! Zelfs in het oosten :?

    Gert.
     
  7. Hier is hij oko weer niet bereikbaar...

    Nu maar hopen dat het komt omdat ze gegevens aan het overzetten zijn naar ziggo.. en dat we deze week met z'n alle mogen genieten van inloggen bij ziggo ipv bij de oude @home site.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina