1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Ik wil mijn geld terug

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door ikbenboos, 12 jun 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Dat ontslaat de rekeninghouder niet om zijn rekening te controleren op juistheid.
    Men kan -ook bij kleine bedragen- redelijk inschatten of de rekening klopt.

    Met excuus maar ik bezien het zuiver juridisch en niet emotioneel.
    Succes met het terugvorderen!
     
  2. Houd er alleen wel rekening mee dat als je een rechtsbijstandsverzekering wilt aanspreken die verzekering al 6 maanden moest lopen toen het probleem voor het eerst ontstond.

    Als de fout dus vier jaar geleden ontstaan is moet de verzekering dus al vier jaar en 6 maanden lopen. Dat je nu pas hier werk van maakt doet daar niets aan af.

    Verzekeraars willen nml ten allen tijde voorkomen dat je een verzekering alleen maar afsluit omdat je al weet dat je een juridisch geschil krijgt.
     
  3. Mijn klacht is niet het probleem dat ik dubbel betaald heb. Mijn probleem is dat na de vele contacten met multikabel en het opsturen van mijn gegevens na 3 maanden mijn geld nog niet is ontvangen. sterker nog: nu contact te hebben gehad met de nieuwe organisatie bleken mijn opgestuurde stukken opeens niet ontvangen te zijn en kan ik weer opnieuw beginnen.

    Ik ga er alsnog vanuit dat deze klacht gewoon wordt opgelost. Af en toe moet je gewoon wat harder schreeuwen :lol:
    Ik moet ook zeggen dat ik prima wordt bijgestaan door de MGV en wil CeeS hiervoor bedanken.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina