1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Ik wil mijn geld terug

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door ikbenboos, 12 jun 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. [probleem opgelost]

    Contact gehad met vriendelijke ziggo medewerker en heeft de zaak afgehandeld.
    MGV bedankt voor de medewerking in deze.:-P
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 jun 2008
  2. Dit forum is niet van ziggo zelf, dus er vanuit gaan dat het nu opgelost wordt zou ik niet doen.

    Heb je al een brief gestuurd naar afdeling klachten? Is dat in 1 keer afgeschreven of over meerdere maanden ?
     
  3. Het bedrag is betaald over 4 jaar. Vroeger moest de telefoonrekening apart betaald worden en stond er nog geen klantnummer op de afrekening. Het ging over kleine betalingen voor wat achteraf een andere klant bleek te zijn die in de administratie van multikabel ook op ons adres stond. Dit kwam een aantal maanden geleden aan het licht toen deze gebruiker een wijziging in zijn abbo heeft gedaan en toen ineens ook zijn hele bundel werd afgeschreven.
    Ik heb meerdere e-mails met mijn bankafschriften gestuurd, alleen heb ik het bedrag nooit terug ontvangen. Na een klacht aan wat nu ziggo is werd mij verteld dat de afschriften nooit ontvangen zijn.
    Aangezien ik er met de telefoon niet doorkom en al meerdere euro's heb gebeld zonder iemand aan de lijn te krijgen ben ik het zat.
    Ik heb geen zin om nog een dubbeltje uit te geven om weer een half uur aan de lijn te hangen en verwacht dat ziggo toch wel de forums leest om te weten wat er onder de klanten leeft.
     
  4. Geweldig he dat Ziggo?
     
  5. Zoals Cees al aangeeft: stuur een brief naar de afdeling klachten van Ziggo. Vermeldt daarin alles wat u kwijt wilt.
    Geef ook aan dat u al langdurig aan de telefoon hebt gehangen (datum en tijdstip, alles wordt geregistreerd)
    Klachtenafhandeling zal daarna met u contact opnemen.
    Vragen of klachten per brief stuur je naar:
    Ziggo
    Afdeling Klantadministratie
    Postbus 43048
    3540 AA Utrecht
     
  6. Stuur mij even een PB met je adresgegevens, dan kunnen we het aanslingeren bij onze contacten bij Multikabel/Ziggo
     
  7. laat het geld terug storten door de bank. :mrgreen: dat is mogelijk tot een maand terug.
     
  8. Heb je een rechtsbijstandsverzekering? Met een belang van 500 euro is je belang iig hoger dan de drempel en het sturen van je verzoek op briefpapier van een rechtbijstandsverzekeraar wil wel eens tot additionele attentie leiden.

    Denk persoonlijk dat radio/TV minder zin heeft: dat Ziggo klanten klagen is al geen nieuws meer helaas en denk daarom dat jouw klacht (no offense intended) voor hun weinig nieuwswaardig is.
     
  9. Inderdaad zet dat regelmatig zoden aan de dijk. Zeker bij dit soort bedragen zal een rechtsbijstandverzekering wel in het verweer komen.

    Maar niet over bedragen die teruggaan tot vier jaar. Aan stoneren zitten voorwaarden vast.

    'Ikbenboos' heeft ook een eigen verantwoording om zijn rekeningen na te kijken.
    Hij mag best een beetje boos op zichzelf zijn omdat hij dit niet eerder heeft opgemerkt en niet aan de bel getrokken heeft.
     
  10. Hou hier wel rekening met het feit dat de eerste paar jaar geen klantnummer op de factuur heeft gestaan.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina