1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Klantnummer klopt niet bij aanmelden account

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Ziezo, 11 jun 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Nu al vanaf vrijdag aan het proberen contact te krijgen met Ziggo.
    Ik kan niet inloggen in mijn account omdat ten eerste ons klantnummer niet klopt met de postcode, terwijl er al wel iets is afgeschreven op dit klantnummer. Daarna kregen we een herrinneringsbrief op 9 juni om onze e-mail te activeren met het volledige e-mailadres. Maar het adres wat daarin staat gebruiken we al 3 jaar niet meer!!! Vandaar dat die niet geactiveerd is. Dus wil ik doorgeven wat het juiste e-mail adres moet zijn, al moet dat bekend zijn omdat het van casema is. Maar ja je komt er niet doorheen met de telefoon. Ik heb ook al drie x een contactformulier ingevuld maar tot nu toe geen reactie. Ik hoop snel iets te horen anders is het tabee Ziggo.
     
  2. De procedure die je beschrijft is niet de procedure van Ziggo.
    Kan je je bericht even checken op juistheid en volledigheid?
     
  3. Wat is wel de procedure van Ziggo vraag ik me af. Ik heb nog geen contact met ze gehad. Ik wil graag mijn factuur online bekijken omdat er al iets is afgeschreven en ik niks meer per post opgestuurd krijg. Ik kan niet inloggen omdat zoals ik zei mijn klantnummer van voorheen casema (ook vermeld op afschrijving van Ziggo) niet correspondeerd met onze postcode. Met als gevolg dat ik niet kan inloggen. Dan wil ik contact met Ziggo om het e.e.a. te vragen hierover krijg ik ze niet te pakken, zie alle klachten over de bereikbaarheid. Krijg ik afgelopen maandag een brief van Ziggo om een emailadres wat al drie jaar niet meer bestaat. Ik heb al drie jaar een casema emailadres. Met casema nooit problemen gehad, alles was goed geregeld.
     
  4. Dat is een misverstand, dat aanmaken van een account.
    Je moet inloggen met het gedeelte van je hoofd-e-mail-account wat voor de @ staat. Als je adres is: jan.jansen@casema.nl
    dan log je dus in met jan.jansen.
    en als tweede woord gebruik je je paswoord. Dit gebruik je om in te loggen in je webmail en staat ook in je accountinstellingen in jouw e-mailprogramma.
     
  5. Tja, ik weet ook niet wat dat "nog geen Ziggo-account?" daar nou moet.
    Ik heb het in ieder geval niet gebruikt.
    De site rammelt nogal en verandert bijna iedere dag.
     
  6. ik heb er ook last van ,maar voor de duidelijk heid je hoeft je niet aan te melden ,ik heb gebelt naar ziggo ( binnen 5 min klaar ), en ze zeiden dat de account van @home gewoon mee over gaat naar ziggo ,dus inderdaad wat
    niseno70 zegt ,alleen ze zijn er nog volop mee bezig dus duurt nog eventjes op het momment worden we nog door gelinkt naar @home

    groetjes hugo2
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina