1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Sonera/Quicknet en Multikabel en Ziggo

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Anneke98, 11 jun 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik was een zeer tevreden klant van Multikabel, nadat de oorspronkelijke provider Sonera/Quicknet, waar het altijd een puinhoop was, door Multikabel werd overgenomen.
    Jaren lang een tevreden multikabelaar en ik was bang voor deze overname en mijn angst was niet ongegrond:
    Het leek wel of ik weer terug was in de oude puinhoop van Sonera.
    Ik laat even de slechte internetverbinding van tijd tot tijd en het af en toe niet kunnen ophalen van je mails even buiten beschouwing.....
    De helpdesk, het pronkstukje van Multikabel, is nu echt helemaal om zeep geholpen.
    Hij is duurder geworden en je kunt op internet niet eens meer de wachtrij-info zien.
    De kwaliteit van de helpdesk is tot onder het vriespunt gedaald.
    Ze weten echt niks!!!!!
    Er werd me een brief gestuurd over mijn domeinnaam van mijn site en daar begrepen ze zelf niks van!
    En het erge is dat je voor Jan Doedel aan de telefoon hangt, want die tikt maar door en ze verbinden je niet door of verbreken gewoon de verbinding....
    Er werd me ook verteld dat de domeinnamen in de toekomst niet meer mogelijk waren bij Ziggo.
    Ook presteren ze het in die brieven om een tel.nummer erin te zetten waar je met problemen naar kunt bellen.
    En als je dan belt, dan wordt er meteen een ander nummer doorgegeven....
    En dan die rekening vooruit betalen...
    Schande.
    Dan weten ze je wel te vinden, maar de hele service en goede naam van Multikabel is weg.
    Ja, de reklame die momenteel over Ziggo op tv is zegt eigenlijk al genoeg:
    Een onnozel mannetje dat rondloopt in een wereld waar hij nog nooit is geweest en zich over van alles verbaast.....
    Als dat mij een mooi beeld moet geven van Ziggo, dan hebben ze zich vergist.
    Ik wil graag mijn geld betalen aan een degelijke kabelmaatschappij, die weet waar hij voor staat en waar hij over praat.
    Maar dit is rotzooien....
    Groetjes van Anneke98
     
  2. Ben het hellemaal eens met Anneke98.
    Wat kunnen 3 van die grote bedrijven samen een troep op de markt zetten, je zou beter verwachten van ze en dat ze wat geleerd hebben in het verleden maar nee het zijn nog steeds de zelfde ezels als toen en weer die zelfde steen waar ze tegen aan lopen de ezels.


     
  3. ben het het er helemaal mee eens wat een onzinnige reclames zijn dit zeg zonde van het geld gooi de abonnementen maar beneden is tenminste een betere besteding,en van mij had deze fusie helemaal niet hoeven gebeuren want hoe groter hoe slechter
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina