1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

ziggo in het nieuws vandaag NOS

Discussie in 'Digitale TV - Zenders' gestart door BertvanHorck, 11 jun 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. 11 juni 2008
    Veel klachten over kabelaar Ziggo

    De Consumentenbond heeft binnen een dag meer dan 2500 klachten gekregen over kabelbedrijf Ziggo. Het nieuwe bedrijf ontstond door de fusie van Casema, Multikabel en AtHome.

    Gisteren heeft de Consumentenbond een speciaal meldpunt geopend om te kunnen inventariseren welke klachten er zijn en hoe groot de problemen zijn.

    Volgens de bond is het aantal van 2500 klachten uitzonderlijk veel voor zo'n korte periode. Bijna 7 van de 10 mensen klagen over de internetverbinding. Ook de extreem lange wachttijden bij de telefonische helpdesk zijn een grote ergernis bij de klagers.

    http://www.nos.nl/nos/artikelen/2008/06/art000001C8CBB9F0C783FB.html
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 jun 2008
  2. Op die helpdesk werken kinderen die het moeten doen met een slecht script, die kunnen er ook niets aan doen....

    Maar pover is de informatie wel....

    Zelf ben ik erg ontevreden over de ondoorzichtigheid van hun site, de belabberde informatie over de HD, en nu de kwaliteit van het Ned 1 HD kanaal
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina