1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Het aan en uit zetten van Voicemail

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door martmarbus, 11 jun 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik zit bij de voormalige Multikabel en zou graag willen weten hoe ik mijn Voice mail aan en uit zet.


    Misschien is het wel handig om hier deze handelingen van diverse aanbieders neer te zetten.

    Mart
     
  2. waarom diverse aanbieder dit forum is er speciaal voor ziggo als je er handlijdingen en dergelijk op gaat zetten dan alleen die van ziggo aan de rest heb je niks. overgens kijk gewoon even op de ziggo site en download daar even de handlijding
     
  3. ik bedoel natuurlijk van ziggo
    dus Casema, Multikabel en @Home

    Mart
     
  4. Amiboy
    Je bent geweldig
    Ik moest wel even zoeken, maar heb het gevonden
    Dit geldt dus voor alle Zigge klanten?
    Ik heb er dus maar 2 screenshots van gemaakt

    Mart

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  5. ja allen nog niet voor de @home klanten want die moeten alles nog regeln via @home als de @home klanten zijn gemigreert moeten zij ook alles kunnen regelen via ziggo
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina