1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Twee lijnen -> faktuur chaos

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door bobokonijn, 11 jun 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. (sorry voor de cross-post, dit forum "algemeen" lijkt me bij nader inzien toepasselijker dan "telefonie")

    Ik heb TWEE telefoonlijnen van Gasema/Ziggo.

    Sinds de fusie duikt op mijn online factuur slechts EEN nummer op en staan alle belkosten hieronder vermeld.
    Dat is voor mij fataal omdat ik een van de twee lijnen uitsluitend voor mijn werk gebruik en die zakelijke belkosten door mijn baas vergoed krijg.

    Ik heb enkele weken geleden uren met de helpdesk gebeld, ben ook met een van de technici daar verbonden en heb daar een printout van de onjuiste nota heengefaxt.

    Helaas, de nieuwe nota van deze maand is niets beter dan de vorige. Dit kost me zwaar geld!
    [​IMG]
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina