1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Extra e-mailadressen sister accounts

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door erbicom, 10 jun 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hai,

    Buiten het hoofdaccount (e-mailadres) heb ik destijds bij Multikabel nog 3 e-mailadressen aangemaakt voor het gezin. Van 1 van die extra e-mailadressen ben ik het wachtwoord kwijt. Helaas is de site waarop je dat zou kunnen wijzigen (nog) niet bereikbaar. Via de helpdesk geven ze me allerlei adviesen die niet juist zijn (ik kan dus nu alleen iets voor het hoofdaccount wijzigen) en men reageert ook errug traag. Ik heb op mijn eerste mail 6 dagen moeten wachten eer ik antwoord kreeg (dat dus niet juist was). Nu is dit extra e-mailaccount van mijn zoon die nog niet zo veel gebruik maakt van de computer. Maar hoe lang kan dit nog duren? Ik wacht nu al meer dan twee weken op een knap antwoord of dat de site in de lucht komt. Van de helpdesk-medewerker kreeg ik (na ruim 10 minuten wachttijd en ettelijke keren de melding, postcode onjuist) geen bevredigend antwoord (weet ik niet, binnenkort, waarschijnlijk volgende week) Als iemand wat inside-informatie heeft, graag!
     
  2. U gaat naar www.ziggo.nl en rechtsboven klikt u op "Webmail"
    u komt dan hier uit.
    Klik onder uw logo, op instellingen wijzigen.
    Inloggen met uw complete E-mail adres en wachtwoord.

    Daar ziet u onder andere staan: Secundaire e-mail accounts.
    Wijzigen, toevoegen en verwijderen.
    Veel plezier,
     
  3. Jawel, die site is voor ex-Multikabelaars wel bereikbaar:

    Ga naar http://www.ziggo.nl/mijnziggo/e-mail

    Log daar in met je complete email-adres van je hoofd-account, dus bijvoorbeeld erbicom@quicknet.nl en het password wat daarbij hoort.
    Als je ingelogd bent kun je kiezen voor: "Secundaire email-adressen".
    Daar kun je het wachtwoord van je secundaire email-adressen wijzigen.

    De instellingen van die secundaire account zelf, dus spamfilter-settings kun je doen door in plaats van met je hoofdaccount-emailadres in te loggen, met het betreffende email-adres in te loggen. Maar dat kan uiteraard pas nadat je het wachtwoord weer hebt gewijzigd.

    Elke mailbox kan nu ook voorzien worden van 5 aliassen, dat zijn extra email-adressen waarbij de mail dan in dezelfde inbox komt als het adres waar ze bij horen.

    Laat even weten of dit werkt en anders waar het fout gaat.
     
  4. Het is geweldig! Het werkt inderdaad. Vanmorgen kwam ik via de Ziggo-site nog op een pagina waarop stond dat deze (nog) niet bereikbaar was...
    Ik dank u voor de hulp en de juiste link naar de pagina!

    Gr. Erik.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina