1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Consumentenbond opent meldpunt 'Ziggo'

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door EvaWhyte, 10 jun 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Vandaag heeft de Consumentenbond het meldpunt ‘Ziggo’ geopend. Dit naar aanleiding van de diverse dagelijkse meldingen die bij de bond zijn binnengekomen (waarvan vele van dezelfde aard als die hier ook op het forum verschijnen).

    De Consumentenbond wil met dit meldpunt inventariseren welke problemen consumenten hebben met de nieuwe of veranderde diensten en services van Ziggo, hoe groot deze zijn en in hoeverre er gesproken kan worden van ‘aanloopproblemen’. De Consumentenbond wil inzicht krijgen in de manier waarop Ziggo met de klachten omgaat en Ziggo zonodig te bewegen snel orde op zaken te stellen.

    Zowel leden als niet-leden kunnen via een meldformulier op http://www.consumentenbond.nl/test/formulieren/ziggo/? hun ervaring of klacht doorgeven.

    Eva Whyte, Consumentenbond
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 10 jun 2008
  2. Ik heb hem alvast ingevuld, snel gebeurd.
    Zijn maar een paar vragen, nu maar hopen dat dit wat oplevert:)

    En dat Ziggo snel actie onderneemt :lol:

    De link werkt alleen niet
    hierbij de juiste link

    http://212.72.56.204/test/formulieren/ziggo/
     

  3. Weggegooide moeite, want:
    1) Alle home abbonnees vallen nog steeds niet onder Ziggo, dus zal Ziggo al deze klachten afwentelen op de Home organisatie (een marketingtruc).
    Uiteraard zijn ze wel onder de Ziggo regeling gaan vallen toen het vooruitbetalen betrof.

    2) Laten ze eerst maar eens beginnen met het lezen van dit forum, dan weten ze al meer dan genoeg.

    3) De directie en het management heeft een plaat voor hun hersenen van minimaal een meter dik. Voor de zoveelste keer werd er door een van de oorspronkelijke organisaties gezwendeld met de eigen voorwaarden. Wat was de reactie van de directie op dit alles. Eerst werd er gezegd we konden niet anders(?). En toen dit niet werkte werd er maar een zwak excuus gemaakt.
     
  4. Ga jij er dan iets aan doen???:confused:, kunnen we al onze klachten bij jou in leveren en ga jij hier dan mee naar de directie??:lol:

    En maar schreeuwen en zeuren, maar zelf niks doen
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 29 jul 2008
  5. Dat is een wel heel stercke stelling over een marketingtruc.(?) Volgens mij bestaat @Home sinds enige weken niet meer.
    Dat het allemaal niet zo loopt als zou moeten, daar is iedereen intussen wel achter.
    Als een instantie als de Consumentenbond een poging wil doen het om het te laten verbeteren, mijn zegen hebben ze.
    Maar als jij een betere oplossing weet, sturen wel jou de klachten wel toe. ;-)
     
  6. Als je helmaal niets doet, gebeurt er zeker niets!! En dan moet je later ook niet gaan zeuren.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina