1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Ziggo Klantenservice (tijdelijk) lokaal tarief.

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Doman, 10 jun 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Doman

    Doman Forum Member

    Berichten:
    2.675
    Ziggo:
    Internet & Televisie
    Gebied:
    fZiggo
    Meer...
    Lid geworden:
    20 sep 2005
    Ik lees nu net in het Noorhollands Dagblad dat het telefoontarief voor de Ziggo Klantenservice tijdelijk is verlaagd naar lokaal tarief.
    Dit o.a vanwege de enorme hoeveelheid e-mail die men momenteel binnenkrijgt.

    Op de Klantenservice Pagina staat dit nu ook aangegeven.
     
  2. Oh, vandaar. Heb ze net gebeld en was al verrast over de boodschap voor het gesprek dat het lokaal tarief was. Beter.

    Maar ook niet zo gek: zie deze post van mij en begrijp één van de redenen waarom veel mensen de helpdesk bellen. Bestellen via internet blijkt gewoon niet te werken, dus je bent wel gedwongen te bellen als je nieuwe of gewijzigde producten wil.
     
  3. Ze hebben vast mijn bericht gelezen elders op dit forum. Daarin gaf ik al aan dat MK dat destijds ook heeft gedaan.:wink:
     
  4. Vreemd, ik heb vandaag ook gebeld(12:40) en hoorde gewoon 10 cent per minuut
     
  5. re

    Ik heb nooit anders gehoord dan 0,10 p.m. plus uw mobiele kosten. Ik verwacht de mobiel kosten rekening deze of volgende week, bij wie kan ik die onnodige kosten dan terug halen de ik teveel betaald heb aan Ziggo? Heb uren aan de foon gehangen, mobiel.
     
  6. Niet bij ons ieg. Ook al hebben we hieromtrent geen antwoord van Ziggo ik zou toch maar gewoon de nota bij Ziggo klantenservice deponeren.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina