1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Zoekgeraakte aanmeldingen.

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door BenJ, 9 jun 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Omdat er veel problemen werden gemeld met aanmeldingen die vlak voor de fusie plaatsvonden en om een of andere reden niet helemaal correct in het nieuwe klantenbestand bleken te staan, heeft de MGV er bij Ziggo op aangedrongen om toch ook maar het oude systeem te gaan raadplegen in dit soort gevallen.

    We hebben klachten zien langskomen over door Ziggo geannuleerde aanmeldingen, aanmeldingen die opnieuw moesten worden ingevoerd en aanmeldingen waarbij men hierdoor wellicht de kans loopt om een "actie cadeau" mis te lopen.

    Zonder nog de formele bevestiging van Ziggo gekregen te hebben, hebben wij sterke aanwijzingen dat een en ander dus nu wel is na te gaan (ieg. vwb de MK-klanten). Dus zit u in zo'n situatie met de nodige twijfels, dan zou u alsnog zekerheid kunnen verkrijgen. We hebben ook aanwijzingen dat de wachttijden aan het teruglopen zijn.

    Als iemand inderdaad met deze wetenschap heeft gebeld en dit kan bevestigen dan gaarne hier even terugkoppelen. Dan weten we tenminste dat het "werkt".
     
  2. Beste Ziggo-klanten,

    Door het lezen van de reacties op de forabegrijpen wij dat er op dit moment veel onvrede is over de geleverde diensten. Wij begrijpen ook dat onduidelijkheid veel onrust veroorzaakt. Dit zouden wij graag voor u willen wegnemen. We zitten momenteel midden in het proces van verkenning en afstemming. Dit brengt in een aantal gevallen startproblemen met zich mee.

    Een logisch gevolg daarvan is dat u telefonisch contact zoekt met onze klantenservice. Door de toename van het aantal gesprekken zijn de wachttijden langer geworden dan normaal. Wij luisteren wel naar de signalen die u afgeeft. Zo is bijvoorbeeld het tarief van de klantenservice verlaagd van 0,10 eurocent naar 0,02 eurocent.

    Wij doen er alles aan om de afstemmingsproblemen zo min mogelijk te laten doorwerken naar u als klant. Uw vertrouwen willen wij graag herstellen.
    Wanneer uw klacht of storing tot op heden nog niet is opgelost, dan kunt u een e-mail sturen naar support@home.nl met uw klantgegevens en als onderwerpregel "Webcare". Wij nemen dan uw klacht in behandeling.

    Wellicht nemen wij met deze post niet alle onvrede bij u weg, maar bij alle medewerkers van Ziggo is de wil en inzet aanwezig om alle problemen zo snel en accuraat mogelijk op te lossen.

    Met vriendelijk groet,


    Het Ziggo Webteam.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina