1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Verhuizing doorgeven via de site

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door ronvm, 9 jun 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Een drama ten top, ik ga van postcode 1689LB naar 1689WZ verhuizen en heb dit geprobeerd via de site te regelen, jullie raden het al, dat gaat niet omdat de postcodecheck niet goed werkt en wij dus ineens buiten het verzorgingsgebied zouden gaan wonen, terwijl de aansluiting er al is?!? Toen e.e.a. telefonisch geprobeerd te regelen, na € 3,00 aan belkosten verder leek dat geregeld, ik heb specifiek om een bevestiging gevraagd en die zou ook komen, nu een week verder nog niks gehad en dus maar een brief naar Utrecht gestuurd.
    Na ook maar een mail gestuurd te hebben met m'n 'bevindingen' kreeg ik een standaardantwoord terug met de tekst
    "Instellingen betreffende uw telefonie-abonnement bij Ziggo kunt u zelf wijzigen op de servicesite, mijnziggo.nl" maar dat werkt nou juist niet dus daar schiet ik weer niks mee op, wat kan ik nou nog ondernemen om straks op 16 juli van dit jaar gewoon internet e.d. op m'n nieuwe adres te hebben?? Ik weet het even niet meer....zucht...
     
  2. Verhuisberichten via de site raad ik een ieder af omdat pietje ongewild klaasje kan verhuizen. Een fax in dit geval is het simpelste, deze is ook ondertekend namelijk. Je kan ook eventueel een bezoek brengen op het regiokantoor in Alkmaar vanwaar alles aangestuurd wordt in deze regio. Veel succes.
     
  3. Ik mag toch aannemen als je wel door de postcodecheck komt, dat er om een klantnummer gevraagd wordt, en helemaal naar Alkmaar rijden (vanuit Hoorn) lijkt me ook een beetje aan de overdreven kant. We leven in een digitaal tijdperk en dat zou dus ook gewoon zo moeten kunnen, mits ze hun site in orde hebben....
     
  4. Het enige wat je kunt doen is nogmaals bellen en vragen of ze in de administratie kunnen vinden dat je verhuizing staat ingepland.
    Je kunt nog 072-8009999 proberen te bellen, dat is een speciaal nummer voor vragen over dubbele factuur vragen, weet niet of dat nog 'open' is en of die ook vragen beantwoorden over verhuizingen.

    De postcode check is nog steeds niet in orde. Ik 'besta' ook niet op mijn huidige adres. Wel als klant, maar ik kan er geen ziggo produkten afnemen. Mijn buurman ook niet, maar het huis daarnaast weer wel.
    En zo zijn er nog veel meer gebieden blijkbaar. Wij hebben dit wel doorgegeven en men zou daar nog aan werken, maar blijkbaar moeten ze alle postcodes in nederland met de hand nazoeken, want het duurt wel lang voordat het werkt... :?
     
  5. Ik ga het inderdaad straks maar eens proberen, met een verhuizing komt er veel op je af, we hebben alles kunnen regelen van nutsbedrijf tot aan de keuken leverancier, alles keurig ingeplant en ik dacht het gemakkelijkste voor het laatst te bewaren, maar helaas blijkt dat nou juist het moeilijkste te zijn. Ik heb gewoon internet nodig vanwege mijn werk als systeembeheerder en moet dus op afstand kunnen werken op diverse servers. Als dit niet kan heb ik meteen een probleem.:cry: Maar ik word ook niet vrolijk van die standaard antwoorden die je krijgt, zeker als ik een zo'n mail aangeef dat het via de site niet werkt... :confused: Misschien ben ik té snel maar ik verlang nu alweer naar Multikabel terug...toegegeven dat het een nieuw huis betreft, maar de aansluiting zit er al wel, we bestaand dus echt!!
     
  6. Eerlijkheid gebied mij om te melden dat ik zojuist ben gebeld door een medewerker van Ziggo, dat alles in orde is en geplant staat zoals ik het aangegeven had. Dus petje af en ik weer blij.:) Misschien had ik toch iets meer geduld moeten hebben. :?
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina