1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Zender maakt geen deel uit van pakket

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door chaozz, 6 jun 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Nee hoor, de tijd loopt goed, maar jouw gebruikersprofiel staat op GMT. Dat moet je zelf even goed zetten. Oude/geimporteerde profielen van het oude forum moeten een aantal dingen zelf even goedzetten. Dat staat in de welkomstboodschap als je voor het eerst op het forum komt of als je nog niet ingelogd bent. Tijdzone op GMT+1 zetten met zomertijd op aan.
     
  2. bij mij was de oude decoder stuk gegaan en pas na een wat langere tijd kocht ik weer een nieuwe. ik vind het vrij bizar dat het niet meer werkt als je het niet meer gebruikt. mijn telefoon wordt toch ook niet afgesloten als ik een paar maanden niet meer bel? ik betaal toch voor de dienst?

    maar het out-of-sync raken zal wel een technische achtergrond hebben.

    bedankt voor alle replies iedereen, ik zal weer bellen als ik thuis ben.
     
  3. Sommige mobiele telefoon providers hebben dat inderdaad wel, als je niet minimaal 1 keer per half jaar belt vervalt je beltegoed....
    Maar da's om geld te verdienen en hier gaat het om een technische oorzaak.:wink:
     
  4. Die vergelijking gaat niet op :lol:
    Sommige mobiele telefonie providers sluiten PREPAID klanten af die een half jaar niet bellen.
    Bij Ziggo betaal je gewoon maandelijks...en niet weinig ook...maar dat is een andere discussie
     
  5. Ik dacht dat dit intussen niet meer mag, althans je raakt niet meer je beltegoed kwijt.
    Orange vermeld nu heel trots :wink:: "Bij Orange bepaalt u zelf wanneer u uw beltegoed gebruikt, Orange stelt dat ook geen beperkingen hieraan."
     
  6. Ik doelde meer op het feit dat van een SIM-kaartje wat niet gebruikt wordt het nummer op een gegeven moment ook onbruikbaar en opnieuw uitgegeven na verloop van tijd. De smartcard van TV die lange tijd niet gesynched geweest is zal het ook niet meer doen, tot hij weer gesynched wordt. Maar goed, we dwalen af..... :wink:
     
  7. Na het correct instellen van frequentie etc. (te vinden in de handleiding) de decoder een nacht "aan" laten staan. (dus niet op standby)
    Hij neemt dan de nachtelijke update mee.
    Of via de helpdesk de smartcard laten synchroniseren.
     
  8. dan heb je bij je acount de tijd niet goed ingestelt ik ie wel de goede tijd. en ik heb de tijdzone gewoon op +1 staan zoals dat moet voor nederland
     
  9. Ja, dat had Cees inmiddels ook al gemeld, maar toch bedankt.
     
  10. sorry ik had de tweede pagina over het hooft gezien
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina