1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

NL-1 HD Storingen hier melden

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door anoniem, 6 jun 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Tjaa zo blijf ik aan de gang met al die storingen. Je weet op deze manier ook niet of het aan jou ligt of extern. Denkje een probleem opgelost te hebben begint het weer van voor of aan. Het is dat jij hier reageerde anders had ik ongeveer alles naar buiten gesodemieterd! Dus bij deze nogmaals bedankt.
    Is dit eigenlijk een officieel forum van ziggo? Zoja, waarom worden de storingsmeldingen voor in dit geval ziggo west danniet gemeld aan de klantenservice? Dat die vakantiekrachten/studenten/ 1e lijns support medewerkers niet veel verder komen dan de standaard antwoorden is wel logisch (die zijn in veel gevallen voldoende), maar dat ze ook van groepsstoringen niet op de hoogte zijn en doen alsof het aan de huisinstallatie ligt is toch wel kwalijk te noemen.
     
  2. Wordt beetje off-topic hier, maar voor de duidelijkheid dan even kort (wil je er verder op in gaan dan even in een nieuw topic in de juiste forumgroep aub) :

    Dit forum wordt in stand gehouden door de Multikabel Gebruikers Vereniging (MGV) en is dus geen eigendom van Ziggo. Er zijn wel veel Ziggo-medewerkers te vinden die vaak in hun vrije tijd mee-discussieren. Gesignaleerde problemen worden door die medewerkers vaak wel opgepakt.

    Verder overlegt de MGV wel met Ziggo over zaken die 'ons' als klanten aangaan. Maar wij zijn geen verlengstuk van de Helpdesk/Klantenservice en acute storingen moeten dus altijd via de helpdesk/klantenservice gemeld worden. Dat moet/kan verbeteren vind ik zelf, maar daar zal Ziggo aan mee moeten willen werken.
     
  3. Hebben we hier bij @Home Zuid (Sittard) misschien ook zo'n groepsstoring? De laatste dagen hebben we ook via de SD-kanalen af en toe last van storingen op de RTL-zenders en SBS-6 en Net 5? Hoe kom je daar achter als de site van Ziggo de storing niet meldt?


     

  4. dan zullen toch eerst een aantal mensen een storing moeten melden, alvorens wij aan kunnen geven dat het een groepstoring betrefd.
     
  5. Het leek op dezelfde storing die ook door diverse anderen gemeld wordt vanuit Casema/Multikabel gebied. Is nu bij de problemen met de HD-artefacts gekomen....

     
  6. storing in Graft de Rijp

    sinds een paar dagen stokt het beeld en geluid heel vaak op het test ID kanaal zowel bij Ned 1 1080i al ook de andere HD zenders.
    De SD zenders hebben geen stokkende beelden maar wel stokkend geluid
     
  7. Vermoedelijk zelfde wat ik een stukje terug in deze discussie beschreef, hopelijk is dat nu opgelost want gisteravond na 20:00 uur en vanmorgen niet meer gezien (wat niet wil zeggen dat het er niet was want ik kijk ook niet altijd :wink:. )

    Edit:
    Correctie, het is blijkbaar nog niet verholpen, vanmorgen na 10:00 uur trad het probleem weer op. Zie de discussie hier ....
     
  8. lipsync ned 1 hd

    ik heb op ned 1 hd last van lipsync . en waarom is eurosport hd alleen in 4/3 formaat en niet in 16/9 als ik instel op beeldvullend dan nog steeds klein beeld, komt dit door de testversie.
     
  9. beeld

    ik heb erg last dat meerdere zenders een haperend beeld heeft.
    Getest op 2 tv's
    dit is nu al 3 dagen zo.
    Zowel SD als HD

    gebied Casema
     
  10. 14:36 zondag RTL7 Grand Prix, weer veel haperingen op het beeld (ID 1080i Ned 1 instellingen)
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina