1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Pluim.

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door catastrofus, 6 jun 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Donder 22 mei gebeld voor een nieuwe smartcard (degene uit 2005 leverde alleen maar E?? meldingen op), donderdag 29 mei gebeld om zeker te weten of men nog steeds wist waarover het ging (de 22ste was volgens de vrouw die ik aan de telefoon had de handel vastgelopen en ze moest alles opschrijven) en vandaag om 6 juni de nieuwe smartcard binnen gekregen. 15 dagen me gered met m'n 2de smartcard (basispakket) en nu weer het 9.95 pakket. Prima toch, niets mis mee! En de nieuwe kaart werd kostenloos verstrekt.

    Gert.
     
  2. Ik had hetzelfde probleem maar zit al sinds begin juni te wachten op een nieuwe smartcard. Zowel telefonisch ( binnen 10 werkdagen) als via de mail is mij toegezegd dat er actie zou worden ondernomen. Tot op heden blijft het angstvallig stil. Wat mij betreft geen pluim dus.
     

  3. stuur me je smartcard nummer en verdere gegevens even per PM dan zal ik kijken wat ik voor je kan doen
     

  4. Nee, niet binnen 10 werkdagen maar NA 10 werkdagen... Bij mij zaten ze er precies 1 werkdag overheen, dus. Viel al met al mee.

    Gert.
     
  5. Activering van Z1 en HDTV pakket.

    Hoi allemaal.

    Hierbij even een positief bericht over Ziggo.

    Op 11 Juni, heb ik de HD-decoder+smartcard (Samsung DCB-H360RA) aangesloten op mijn systemen, en geinstalleerd (Dit ging zoals ik hoopte geheel foutloos).

    Op 12 Juni bij Ziggo telefonisch aangemeld voor het Z1 en HDTV pakket. Dit zou geactiveerd worden volgens de medewerker aldaar. Nu nog lekker kijken naar alle zenders.

    Op 24 Juni, netjes een wijzigingsbrief gehad, echter hier stond wel het Z1 pakket in vermeld, maar niet het HDTV pakket.

    Op 26 Juni de klantenservice gebeld. Wachtijd 3 minuten (Lekker kort dus). De vriendelijke dame van Ziggo het verhaal uitgelegd, en zij zou de aanpassing direct doorvoeren.

    Vandaag de 26e is het dus 2 weken na de eerste activering, en zou als het goed is de zenders waar ik geen abbo op heb, geblokkeerd worden. Nu nog even afwachten, of dit ook zo is, en of ik het HDTV pakket nog krijg welke ik gevraagd had, en zij alsnog zou activeren voor mij.

    Bij thuiskomst op de 26e wel het Z1 pakket, maar helaas dus geen HDTV pakket meer. Echter in de loop van de avond had ik het HDTV pakket weer, en waren alle andere pakketten netjes geblokkeerd.

    Binnen 2 weken, zou ik een hernieuwde wijzigings brief krijgen. Ook hier ga ik ff op wachten.

    Tot zover lijkt alles nog netjes te lopen :)

    Ps. Ik weet wel, dat er veel problemen zijn met andere klanten. Misschien krijg ik dat ook nog, als ik tzt. een 2e standaard SD decoder wil voor mijn HDD/DVD recorder, dewelke nu nog analoog opneemt. De opnames zien er namelijk niet uit op m'n 40W4000. Dus wil ik dit ook op digitaal gaan zetten.

    Eric.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina