1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Extra contact mogelijkheid via Thuishulp tool.

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door BenJ, 6 jun 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Van http://blob.ziggo.nl/static/NL_HOME/THUISHELP/Thuishelp.exe kunt u het Ziggo thuishulp tool downloaden en installeren. Daarin zit ook een chatmogelijkheid met een aantal Ziggomedewerkers. Deze zetelen op dit moment in Den Haag. Met een aantal problemen kunnen zij U zeker helpen en scheelt dus weer in telefoontjes of emails naar Ziggo.

    Echter zullen zij u soms ook telefonisch naar de "@Home of MK" HD moeten doorverwijzen, omdat ze vandaar geen toegang hebben tot de klanten bestanden.

    NB. Het is vanmiddag getest het tool loopt zowel op XP als op Vista.

    Voor meer info over het tool zie :
    http://www.ziggo.nl/klantenservice/installatie-downloads/thuishelp/
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 jun 2008
  2. Volgens mij is dit hetzelfde wat casema destijds had onder de naam casema snelhelp.
    Daar heb ik in het begin van mijn casema internet abonnement veel plezier aan beleefd.:wink:
     
  3. De klantenservice van @home is nog niet over dus kan ik hier nu wel iets mee ?
     
  4. In principe . ja dus; als ze maar niet bij je gegevens hoeven te zijn.
     
  5. En nu nog een Mac en Linux versie, om nog meer mensen van dienst te zijn.
     
  6. Ik bedoel maar... Ik heb zelf nog 1 peecee in m'n huishouden waar een produkt wat ze 'windows' noemen op draait dus een oplossing voor een probleem waar iets van software voor nodig wat op .exe eindigd en een 'windows'-os vereist is niet echt een oplossing. :? Want niet iedereen gebruikt zo'n os.

    Gert.
     
  7. dit is dus gewoon @homesnelhelp maar dan niet goed werkent voor @home klanten leuk:cool:

    grappig eigenlijk... ik kan de info niet lesen want dan word ik doorverwezen naar @home maar ik kan het wel downloaden,
     
  8. het chaten wekt voor @home klanten nog niet ik krijg als ik een chatsesie star een melding dat ik voor al mijn vragen naar de @home helpdesk moet
     

  9. ehum mac... misschien het werd in mk tijdperk niet ondersteund alleen om best effort basis...

    Linux nee als je linux wil gaan draaien dat vind ik dat er op internet plenty of howto's zijn dat zou een helpdesk nooit moeten ondersteunen. Personeel daarvoor is simpelweg teduur.
     
  10. wordt gezien als malware ;>
    signature is niet verified van 1 executeable dat bij de tool hoort ;>
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina