1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Problemen Telefonie

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door CampNou, 5 jun 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. jaaaaaaaaa, ik heb ook sinds vanmorgen 8 uur telefoon, ik heb het draadloze kastje er tussen uitgehaald, gister modem opnieuw moeten activern en sinds nu telefoon.

    groetjes Anneke
     
  2. Allen....gefeli met jullie "nieuwe" aansluiting haha:wink:

    Groet!
     
  3. re

    ja, jij ook, bedankt. Ik ben er echt blij mee en het werkt ook, haha
    \Ik weet nu ook waarom ze vaker hadden gevraagd, werkt uw internet echt? Ik denk dat het activeren echt niet goed gegaan is de eerste keer.
    Gister was ineens mijn IP adres zoek en kreeg ik een melding opnieuw activeren. Daarna belde de techn. dienst terug en heeft het euvel samen met mij opgelost. Het Sitecom kastje heb ik er wel weg want die gooide daarna weer mijn IP adres eruit . Jammer, maar dan maar mijn laptop even aansluiten boven aan de kable, ook geen verlies van snelheid. Wel een beetje zonde van het geld. Ik zal hem maar terug sturen met een briefje erbij.
     
  4. Wachttijd telefonie.

    Ik heb na 4 weken eindelijk de bevestigingsbrief in huis van het omzetten van mijn losse onderdelen naar een totaalpakket.
    Helaas had men mijn oude modem al afgesloten, dus kon ik vanmorgen eerst weer een half uur aan de telefoon hangen om dat recht te zetten.

    Nu lees ik de documenten eens door en daar staat toch echt, dat mijn telefoon op 6 november 2008 in werking gesteld wordt.
    Hebben meer mensen last van zo'n lange wachttijd?
     
  5. Maar je hebt toch alle onderdelen al in gebruik?
    Dus is het alleen een administratieve wijziging, of heb je nog geen telefoon van ziggo/@home op dit moment?
     
  6. Ik heb inderdaad nog geen telefoon op dit moment.
     
  7. Kan het zijn dat je nog een contract hebt lopen bij KPN (of waar je dan ook zit) zodat nummerportering niet mogelijk is voor die datum?
     

  8. Nee hoor. Ik heb al jaren geen telefoon meer.
    Ik snap ook niet waarom dit zolang moet duren, want ze hebben mij wel al een telefoonnummer gegeven.
    Als je trouwens ziet hoe slecht de informatie is, die bijgevoegd is, dan zullen ook daar wel weer de nodige klachten over komen.
     
  9. Zou het niet kunnen dat 6 november en 11 juni verwisseld zijn (6-11 of 11-6)?

    6 november lijkt me wel heel erg ver weg. Gewoon proberen of het werkt als je je nieuwe modem krijgt...
     
  10. Dat lijkt me ook de oplossing, iemand heeft 6-11 ipv 11-6 getypt. Dat klopt ook met het andere topic wat JohanHDrent geopend heeft waar inderdaad 11 juni genoemd wordt.

    Blijft dus alleen het enige probleem nog over dat het nieuwe modem nog moet komen denk ik.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina