1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Problemen Telefonie

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door CampNou, 5 jun 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik heb een doe het zelf pakket vandaag geinstalleerd van Ziggo, alles werkt, alleen telefonie werkt niet, ik zie niet eens beide lampjes branden op het modem, Tel 1 en Tel 2 moeten branden, althans 1 van de 2 ook als er geen telefoon op is aangesloten, dat is bij mij niet het geval.
    Klantenservice kon nog geen meting doen omdat het nog te vroeg was met de activering van het modem, dat is vanmiddag gebeurd.
    Kan iemand mij helpen met een oplossing????:cry:
     
  2. Eh het lijkt me iets van nog even geduld hebben? Heb je je bestaande nummer laten porteren of krijg je een nieuw nummer, als je een portering doet is het sowieso langer wachten helaas.
     
  3. Wanneer moest de nummer portering plaatsvinden?
    Als dat nog moet gebeuren, dan werkt inderdaad alles, behalve de telefonie.
    Vraag om een datum wanneer de portering moet plaats vinden, dan weet je meer.
     
  4. Nee het is gewoon een nieuw nummer, internet werkt wel, net gebeld, ze zeiden dat er een probleem is op de centrale ofzo, vage shit allemaal, het zou gewoon moeten werken maar ja, dat is vooralsnog niet het geval....
     
  5. Ik heb gisteren ook een doe-het-zelf pakket geinstalleerd maar bij mij werkt de telefoon ook niet,de rest allemaal wel.
    Dus ik heb net Ziggo gebeld (20 minuten in de wacht...:?) en de persoon in kwestie zei dat het 5 werkdagen duurt voordat de telefoonaansluiting is geactiveerd (nieuw nummer is al ontvangen per brief)....
    Dit gegeven is totaal niet terug te vinden in de "documentatie" die ze mee hebben gezonden in het pakket dus ik heb wel vriendelijk verzocht of ze dit in de toekomst bij willen sluiten.

    dat word nog even wachten..... :roll:

    Groet!
     
  6. Ik heb ook al 898294232 keer gebeld en ze zeiden tegen mij dat het gewoon moet werken, maar elke keer als ik mijn modem reset, gaan die lampjes niet branden...
    Volgens hun zit er een fout in de centrale bij Ziggo ofzo, hier is alles goed aangesloten, en als de telefoon direct op het modem zit heb ik ook geen kiestoon...
    Zal wel een of andere simpele omzetting zijn die ze vergeten hebben te veranderen :evil:
     
  7. en...??? werkt ie al bij jou ?? :wink: bij mij nog steeds niet :?

    Groet!
     
  8. re

    Vorige week maandag is mijn modem geactiveerd. De lijn zou al open moeten zijn vertelde iemand aan de helpdesk. Het is een week verder en de telefoon doet het nog niet. Er zit iets niet goed in de bekabeling want mijn modem ziet geen telefoon, zo vertelden ze me.
    Een nieuwe aansluiting van Ziggo met een nieuw nummer. Geen KPN overname ter sprake, dat hadden ze al vorige maand moeten doen maar die aanvraag, dus ook mijn KPN nummer was verloren gegaan. Gaat lekker zo. Ik heb nog een week geduld en wacht af.
     
  9. JAAAAAAAAAAAAA ein-de-lijk HET WERKT !!!! :)
    Na bijna 2 weken wachten werkt mijn telefoon aansluiting,het lag aan de activatie van het modem volgens Ziggo.
    Deze was niet goed geactiveerd volgens hun,wat ik betwijfel maar dat ter zijde...
    Dus heb ik het modem opnieuw moeten activeren en...volia we kunnen bellen en gebeld worden.:mrgreen:

    Duurt ff maar dan heb je ook wat :wink:

    Groet!
     
  10. Ja bij mij werkt het ook sinds 2 dagen, ik moest mijn modem ook opnieuw activeren, ik had dat dus al een keer gedaan maar waarschijnlijk niet correct, onbegrijpelijk want mijn internet deed het gewoon.
    Maar goed, laten we hopen dat alles het blijft doen :P

    Groet!
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina