1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Nieuw bij Ziggo

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Dreamlab, 5 jun 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hi mensen, ik ben nieuw bij Ziggo. Ik heb Multikabel gehad, maar toen KPN met Internet en Bellen kwam ben ik overgegaan. TV had ik altijd nog van Multikabel. Toen in mei er een leuke 3in1 aanbieding kwam van MK besloot ik over te stappen. Ik heb een aanvraag gedaan maar dat werd niet opgepakt. Na nog een keer proberen, wel een bevestiging maar weer niks opgestuurd. Ik snapte er weinig van. 2 keer vragen, niks krijgen.

    Ineens werd MK omgezet in Ziggo. Daarmee verdween het aanbod van de digitale ontvanger met harddisk recorder! Balen, dus ik een mail sturen met de bevestigingsmail van MK waarin die 2 producten mij waren toegezegd met de VRAAG waarom ik niet ben geholpen bij MK...krijg ik binnen 2 weken een installatie pakket en ik ben eigenaar van 3in1 bij Ziggo!? Ik krijg daarbij een brief met daarin "Aanvullende instructies handleiding voor email: "Email instellen: Uw volledige emailadres"

    WAT IS MIJN EMAIL ADRES BIJ ZIGGO? IK HEB HET NIET GEKREGEN!
    Ik kan dus ook nergens inloggen.

    Wat een zootje! Dus ik bellen, geen reactie, het is altijd te druk en ik moet maar op een later tijdstip terug bellen...tuut, tuut, tuut! Maar he, ik heb het nu wel, kan mijn nummer meenemen en voila! Maar duidelijkheid ho maar. Ik ben nog niet over en ik vrees voor ellende bij de overdracht van KPN naar Ziggo als ik dit forum lees. Iemand een idee hoe ik mijn emailadres achterhaal? Tot gauw!
     
  2. Als het goed is krijg je een activerings-code per post, daarmee kun je straks je modem activeren. In het activerings proces kun je dan ook zelf je email-adres kiezen. Je kunt het dus zelf bepalen, tenzij de naam natuurlijk al bestaat. Als je eenmaal een hoofd-email-adres gemaakt heb kun je ook de extra adressen aanmaken. Afhankelijk van je abonnement heb je een aantal mailboxen waarbij je voor elke mailbox ook nog 5 aliassen kunt aanmaken. Aangezien je spreekt over harddisk recorder zul je wel alles-in-1 extra hebben, daar kun je 10 mailboxen aanmaken van 250MByte met elk nog 5 aliassen als je wilt dus 60 email-adressen totaal. Keus genoeg dus :wink:
     
  3. Cees, super bedankt voor je reactie!!!!

    Ik heb die harddisk recorder helaas niet gekregen.....:cry:
    Weet jij of ik een tv pakket later krijg dan het internet/bellen pakket?
    Ik heb nu alleen een modem met wat telefoonspul voor de VOIP.

    Ik vindt het forum nu al handig!!! :-P
     
  4. Ik weet niet hoe het nu gaat, het is nogal hectisch bij Ziggo momenteel geloof ik, maar meestal kwam de DTV decoder een tijdje later. Lees in het forum ook sommige mensen schrijven dat dit eind juni zou worden. Je zou kunnen bellen, hoewel niemand kan voorspellen of je dan wel een juist antwoord krijgt.
     
  5. Cees, ik zie dat je in Enkhuizen woont, maar weet jij wanneer die toko van Ziggo/Multikabel in Alkmaar open is? Ik kan daar niks over vinden...:?

    Ik zou graag eens langsgaan voor die harddisk recorder!:lol:
     
  6. Kantoor-uren, maar die recorder hebben ze daar echt niet liggen, die komen uit een centraal magazijn elders in het land dacht ik.
     
  7. He Cees, ik hoop dat je het niet erg vindt dat ik je even als vraagbaak gebruik?

    Ik wilde graag weten of ik KPN kan blijven gebruiken tot het contract afloopt of kapt Ziggo nu in 1 keer de lijn af? Wanneer gaat dat Ziggo contract en de aansluiting in eigenlijk? Is het nu al actief?

    Ik zou graag zelf de overstap maken als alles geregeld is (nummerbehoud) en niet nu al die spullen aankoppelen. Of gebeurt qua contract en aansluiting er niks totdat ik het modem en telefoon heb geactiveerd?

    Snap je? Alvast bedankt voor een antwoord!! :wink:
     
  8. Als je nummerbehoud via Ziggo hebt aangevraagd regelen zij dit voor jou. Volgens mij moet je eerst je modem activeren zodat internet werkt, telefonie werkt dan ook dacht ik, maar alleen voor uitgaande gesprekken. Op de dag dat KPN je nummer porteert (dat hoor je dan van tevoren) ben je kort niet bereikbaar omdat je KPN lijn dan dood gaat en later je inkomende lijn via Ziggo gaat lopen. Het kan dus een aantal weken duren nadat je modem geactiveerd is voordat je KPN lijn overgezet wordt, maar dat moet je bij Ziggo even navragen als je het zeker wilt weten. De info die ik nu schrijf is eigen ervaring van een paar jaar geleden en was je zo hier en daar leest. Of alles nog zo gaat weet ik niet helemaal zeker...
     
  9. Top! Bedankt Cees!

    Ik kijk er nu weer wat vrolijker tegenaan!

    MVG,

    Wouter.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina