1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Nog steeds storing na bezoek monteur

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door aartstyle, 5 jun 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. anoniem, de ber storingen zijn weer terug. Signaal daalde van 78 naar 73 op in dit geval ned 1hd en ber liep op. Ik stuur je dit weekend of anders maandag een PM. Moet nu naar een bruiloft (wie verzint dat op zo'n dag :cry:)
     
  2. Je prive berichten box zit vol. Kan niks versturen naar je.
     
  3. zal 'm legen
     
  4. Mensen,

    Ondanks de goede hulp van anoniem is mijn probleem nog niet opgelost. Ziggo heeft in de wijk de nodige dingen vervangen maar het mag niet baten. Nog steeds dalend signaal en oplopende ber (ook bij de buren). Ik heb alles al geprobeerd zowel analoog als digitaal. Zonet heb ik de ultieme test gedaan. Ik heb met een zeer goede kabel mijn samsung decoder (niet mijn HD decoder want die staat te goed ingebouwd in de woonkamer) direct op de hoofdaansluiting in de meterkast aangesloten en het beeld op mijn kleine slaapkamer televisie (die ik voor de gelegenheid ff naast de meterkast heb gezet). Nog steeds oplopende ber. Ik heb hier maar even wat foto's van gemaakt:

    http://www.mijnalbum.nl/Album=64UREEGT

    Wie o wie heeft voor mij en Ziggo de oplossing?
     
  5. slechte kabel

    Hee dat lijkt wel van dat HiFi freak kabel. (MonterCabel/Bandridge?)
    Zonde van je geld, je kunt er veel beter een Hirschmann kabel tussen doen en die zijn volgens mij nog goedkoper ook.
     
  6. Woon je toevallig in de buurt van een digitenne mast? die hebben nogal de neiging om digitale decoders te storen.
     
  7. Ook analoog storingen. Worden die ook beinvloed? Geen idee of hier een mast in de buurt staat, maar ik begreep dat de gebruikte kabel deze storingen sowiezo buiten houdt.
     
  8. De digitale decoders zelfs zijn niet altijd voldoende afgeschermd en kunnen ook last hebben van instraling. En dit zou in theorie ook storing op je analoge signaal kunnen veroorzaken. Ik zeg niet dat dit ook de oorzaak is maar het is één van meerdere mogelijkheden die ik me kan bedenken.
     
  9. Ziggo geeft weer eens wisselende informatie: Zie hier een forum van vathorst waar meer mensen dezelfde problemen hebben:

    http://forum.vathorst.nu/index.php?...956950c940775b1dca2ba&topic=7375.msg51114#new
    Een qoute van een gebruiker die vandaag heeft gebeld:

    Quote:Vandaag maar weer eens een belletje gepleegd naar ziggo. Wordt de storing een beetje beu eerlijk gezegd. De helpdesk wilde eerst aangeven dat er helemaal niets bekend was maar na wat aandringen kwam hij toch tot het inzicht dat er wel degelijk een langlopende storing was. Geen blokstoring zoals eerder aangegeven maar een storing die een veel groter gebied treft. Volgens de medewerker waren ze vanacht hard aan het wek geweest om de problemen te verhelpen en verwachten ze dat ze het volgende week geheel opgelost hebben.
    Ik ben benieuwd. Ik krijg overigens wel de kosten terug van de maanden mei, juni en juli........ Einde quote

    Kan iemand van ziggo dit bevestigen?

     
  10. Zou het niet handiger zijn als deze mensen zelf hun problemen aan de orde stellen hier ? Mij best verder, maar je wordt zo een doorgeefluik. Ik ben ook bang dat het wat lastig/omslachtig wordt als er door Ziggo contact wordt gezocht met klanten.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina