1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

bestaand klantenaccount-geen toegang!

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door pk2, 5 jun 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. uiteraard
    webmail kan ook gewoon benadert worden.
    pop en smtp werken ook gewoon.
    alleen mijnziggo niet dus
     
  2. Hi!

    Die dingen hebben niets met elkaar te maken, je hebt daar ook een ander password dan op de webmail enzo als ut goed is. De 1:1 relatie die je stelt webmail werkt, dus mijnziggo moet ook werken, die is er niet...

    Bye,
    Raymond.
     
  3. Raymon,
    Bedankt zover.
    Heb jij de power om iemand 1 van mijn 4 officiele contactformulieren te laten beantwoorden sinds ik er 23 mei aan begon?
    Geen enkele combinatie (eerste email of oorspronkelijke multiweb inlog) werkt bij wachtwoord vergeten samen met het aan mij per email verstrekte klantennummer. Ik kom geen stap verder, ook niet nadat ik wel even contact heb gehad met het Groningse en Alkmaarse telefoonnummer. Die blijven doorverbinden naar 0900 1884 waar je vervolgens wordt uitgegooid naar 10? minuten.
     
  4. Vind het erg belachelijk dat Mijn Ziggo voor vele genieden NOG STEEDS NIET functioneel is,dat hadden ze eerst functioneel moeten maken en niet een half bakken website in de lucht gooien.
    Nu kunnen wij niet bij onze gegevens EN niet bij onze abbonementen om veranderingen door te geven en worden wij gedwongen om een betaald servicenummer te bellen,ronduit belachelijk gewoon,en dan zon reclame campagne starten,van wij zijn er voor de klant enz enz.
    Nee,erg teleurstellend dit.....hoop dan ook dat ze het erg snel fixen,erg klantonvriendelijk.:cry:
    Als ik fatsoenlijke mogelijkheden had gehad om over te stappen was ik al weg geweest.
     
  5. je kan via de @home site wel bij je gegevens komen
     
  6. Hi!

    Je bent als @home klant nog helemaal niet gemigreerd naar de Ziggo portal. Je logt dus op de oude portal in, ect ect ect. Is niets veranderd zegmaar. Van wie heb je gehoord dat je nu op Ziggo zou moeten inloggen, en dat dat ook zou werken ? Tegen de tijd dat er changes voor de portal zijn zul je door @HOME op de hoogte gesteld worden.

    Gewoon waar je het altijd beschikbaar had, en nog steeds hebt:

    http://www.home.nl/mijnhome/

    De Ziggo portal is operationeel voor de Casema en de Multikabel klanten op dit moment, niet voor @HOME, dat volgt later.

    Bye,
    Raymond.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 jun 2008
  7. Op de @home site word ik steeds doorgestuurd naar de ziggo site dus dat functioneerd ook niet meer,vandaar.
    Ik kan op mijn @ home ook niets meer veranderen omdat die me weer automatisch doorlinkt naar ziggo,niet functioneel dus.:cry:
     
  8. Valt niet goed te praten dat er op dit moment gewoon belabberde service is,punt uit!:roll:
     
  9. Hi!

    Wat mis je nu, je facturen enzo zijn toch gewoon bereikbaar daar?
    Er is niks veranderd voor jou als @home klant, wat exact vind je nu belabberd? Ik mis het denk ik.

    Het had wellicht fijner en duidelijker geweest als dat niet zo was, en dat je het al wel in de Ziggo portal kon vinden maar dat is niet het geval.

    Kun je iets specifieker zijn, een one liner dat jij het allemaal belabberd vind, laat die svp achterwege, dat voegt helemaal niets toe aan de discussie en zeker niet aan een oplossing. Als je echt een issue hebt met iets wat niet werkt, ok, prima. Ik probeer je ook uit te leggen waar je het wel kunt doen. Heb je dat ook geprobeerd? Dus nogmaals, wat kun je nu niet, wat je voorheen wel kon?

    Apart eigenlijk, als er bij een bedrijf nog niks veranderd is, dat het dan opeens belabberd is, je was dus feitelijk voorheen ook niet tevreden?

    Bye,
    Raymond.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina