1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

bestaand klantenaccount-geen toegang!

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door pk2, 5 jun 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Sinds 23 mei, toen Ziggo mijn nieuwe klantennummer mailde, heb ik getracht een account aan te maken. Resultaat: account bestaat al. Prima dan maar inloggen. Resultaat: inlognaam en wachtwoord bestaan niet. Telefonisch zijn ze onbereikbaar en op de laatste 3 mailtjes krijg ik geen ander antwoord als een automatische ontvangstbevestiging.
    Wie heeft er suggesties?
     
  2. Als je getracht hebt in te loggen met je primaire e-mailadres [en dan zonder @naamisp.nl] dan zou het moeten werken. Kun je wel met je primaire e-mailadres inloggen op de webmail? Als het laatste wel lukt en het inloggen op Mijn Ziggo niet, dan denk ik dat er een bepaalde koppeling nog niet goed werkt. Maar daarvoor zou je toch bij de helpdesk moeten zijn om daar uitsluitsel over te krijgen. En ja, de wachttijden zijn op dit moment enorm. Als het geen hoge prio voor je is om in te willen loggen op Mijn Ziggo, dan zou ik nog ff wachten totdat de rust op de helpdesk is wedergekeerd.

    Maar misschien heeft iemand anders nog een suggestie.

    Succes.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 jun 2008
  3. Bedankt OldSkool,
    Kan inderdaad wel op webmail en dus niet op mijn ziggo.
    Trouwens alleen je emailnaam zonder @provider.nl kan natuurljk leiden tot doublures tussen @home, @casema en @quicknet.
     
  4. Dat ben ik met je eens, echter ga ik er vanuit dat men dat heeft afgevangen door een ip check 8-)
     
  5. Hi!

    Nee want dan zou je nooit in een ander gebied in kunnen loggen. Wat natuurlijk heel suf is. Alle dubbele gebruikers hebben een brief ontvangen, dus de accounts zijn echt uniek.

    Bye,
    Raymond.
     
  6. Raymond,

    Kan je ook reageren op het oorspronkelijke bericht?
     
  7. Hi!

    Je kunt een reminder laten sturen dan toch?

    http://www.ziggo.nl/mijnziggo/gegevens/wachtwoord-vergeten#386

    Gebruikers naam is het eerste deel van je e-mail adres.

    Bye,
    Raymond.
     
  8. Klopt, ik had ff niet gedacht aan buitenshuis inloggen 8-) Scherpe opmerking :lol:
     
  9. Raymond,
    Dan krijg ik de volgende foutmelding:
    De door u ingevulde klantnummer en gebruikersnaam combinatie is niet bekend
    Uittreksel uit Ziggo's bericht van 23/5
    Uw klantnummer is: 12197656
    en dat heb ik gebruikt.
     
  10. Hi!

    En als inlog naam alleen alles voor het apestaaartje he... just checking.

    Bye,
    Raymond.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina