1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Aanmelden en activatie bij Ziggo

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door dcorbet, 4 jun 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Telefonie overgang van KPN naar ZIGGO

    Op 28 april totaal pakket besteld van ZIGGO. (Casema)
    Hierbij aanvraag gedaan om de telefoon met nummerbehoud om te zetten van KPN naar ZIGGO.
    Apartre brief voor ZIGGO ingevuld m.b.t. nummerbehoud.
    Op 24 juni een brief van KPN ontvangen dat mijn telefoon verbinding opgeheven zal worden.
    Op 26 juni was de verbinding inderdaad dood.
    Het draadje van de telefoon omgezet naar het ZIGGO modem op tel-1.
    Ik kan nu echter wel bellen maar ik kan niet gebeld worden.
    Gebeld met de ZIGGO Help Desk, volgens hen zit ik nog steeds bij KPN op de server.
    KPN Helpdesk gebeld, volgens hen ben ik geen klant meer.
    Ook het omzetten van telefonie schijnt ZIGGO niet professioneel te kunnen uitvoeren.

    Na vandaag werderom met de Help-Desk gebeld te hebben (28 minuten wachttijd) is het probleem nu opgelost en sta ik gedefinieerd op de server als klant van ZIGGO.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 28 jun 2008
  2. Kun je door niemand gebeld worden, of alleen niet door KPN klanten? Probeer ook eens naar je nummer te bellen met mobieltjes van verschillende providers.

    Als het alleen vanaf de KPN niet werkt, heeft KPN de routering nog niet aangepast. Werkt het nergens, dan is er bij Ziggo wat misgegaan. Dat laatste verwacht ik eigenlijk niet, omdat de KPN dan normaalgesproken niet gestopt wordt.
     
  3. re


    Ik kreeg ik ineens vandaag het digitale kastje voor mijn tv, was het bijna vergeten. Het komt dus wel maar duurt weken en weken. Nu heb ik alles compleet en dat na 5 mei.
    Ik ben benieuwd wanneer de rekeningen betaald moeten worden en of ik nog iets hoor over mijn gemaakte onkosten, is al zeker een maand onderweg.

    Groetjes Anneke
     
  4. Dat is mooi.
    Bij bij werkt nu ook alles behalve de E-mail adressen. :)
    Ik begrijp niet dat ZIGGO hier geen haast mee maakt om dit mogelijk te maken.
    Je zult je maar aanmelden als nieuwe gebruiker en denken dat je 5 E-mail adressen krijgt.....:lol:
    Ik zal alle onkosten m.b.t dit item terugclaimen bij ZIGGO, zoals o.a. de abonnements kosten van XS4ALL die ik nu handhaaf. :cool:
    Groetjes,
     
  5. Je gaat me toch niet vertellen dat je XS4ALL aanhoudt, alleen voor emailadressen? Genoeg andere mogelijkheden lijkt mij om emailadressen aan te maken.

    En wat het Ziggo/Casema emailadres betreft: @Ziggo-adressen zijn er nog niet, dat wordt dan een @Casema adres. Kun je gewoon even voor bellen met de helpdesk, dan maken ze nog tijdens het tel. gesprek een hoofd-emailaccount aan. Daarna kun je dan meerdere emailadressen toevoegen. Was bij mij met 10 minuten geregeld.
     
  6. Randstad,
    Dank voor de info, ik heb nu ook een Casema hoofd-e-mail adres en kan dus mijn oude e-mail adres gaan afsluiten, eventuele secondaire E-mail adressen aanmaken en WEBspace gebruiken. :)
    Ik begrijp alleen niet dat ik dit (Casema) E-mail adres niet gewoon gekregen heb toen de monteur bij mij het modem activeerde.
    Maar ja, er zijn wel meer onvolkomenheden bij ZIGGO. :shock:
     
  7. Graag gedaan.:) Bij mij had een nieuw hoofd-emailadres ook vermeld/uitgegeven moeten worden in mijn wijzigingsbrief (was oud cable orangeklant, dus aan @orangemailadressen had ik niets meer), maar was dus ook gewoon niet gebeurd.:cry:
     
  8. Tjah zal maar even een update doen mijn laatste post was van een paar weken terug (beetje druk gehad ook).

    Voor degene die geen zin hebben in lezen is dit de samenvatting: ben niks opgeschoten.

    Heb meermaals nog gebeld met Ziggo en Multikabel.
    - Het contract zijn ze kwijt en ze maken een nieuwe op de voorwaarden die wij toen ook hadden.
    - Ze sturen een Humax 9200 C (zoals die aanbieding was).

    - Heb inmiddels nogsteeds geen nieuw contract gekregen.
    - De Humax 9200 C is ook leuk want ik vermoed datz e daar een probleem mee hebben. Zoals je een aantal posts terug kan lezen moesten wij een Samsung HD ontvanger weigeren van Ziggo zelf omdat die verkeerd gestuurd was want we zouden een Humax 9200C krijgen. Wij hebben dus deze keurig geweigerd maar elke keer vragen ze erom wat heeft u gedaan met die Samsung HD ontvanger wij kunnen deze niet terug vinden. Nou wij hebben niks getekend van ontvangst dus wij kunnen het niet hebben. Nu lees ik wel her en der dat er nog wel eens dit soort paketten toevallig verdwijnen. Ookwel dat er fake handtekeningen onder gezet worden (Wie controleert het nu?). Maar dat verklaart nog niet waarom ik geen Humax 9200 C heb gekregen. Ze hebben tot volgende week tijd gevraagd dus ben nog benieuwd.

    Heb inmiddels contact gehad met mijn oude provider (Speedlinq nu Telfort) en dat is opgezegd krege ik de melding van. Dus hoop dat telefonie nu goed gaat lopen. De datum kreeg ik alleen niet. Kon de dame niet inzien zo snel.

    Al met al heb ik dus tot zover:

    Internet en meer niet en dat met een All in one. Overgins hoef ik niks te betalen nog omdat niet alles nog werkt. Ik betaal alleen liever zodat het wel werkt.

    Nu nog een compliment over het internet. Dit is uitstekend. Haal een stukje hoger dan de waardes van Ziggo zelf aangeeft (de up en download zijn dus sneller). En de stabiliteit is goed. Heb er nog niet uitgelegen met internet. Ook voor langere tijd op maximale snelheid downloaden is geen probleem. Gemiddeld haal ik een downloadsnelheid van 1,9MB/s en nieuwsgroepen (Tweaknews) 2,1MB/s. Dit met een abbo van 16Mb/s / 3Mb/s.
     
  9. modem geactiveerd

    HOI hoe heb jij dat gedaan want ik kom niet op de site om mijn modem te her activeren. Knap lastig. Groetjes en HELP D.H
     
  10. Als je modem nu al werkt hoef je hem niet te activeren. Her-activeren is dus niet nodig en zal ook niet lukken.
    Waarom denk je dat dit nodig is ? (werkt er nog iets niet ?)
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina