1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Aanmelden en activatie bij Ziggo

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door dcorbet, 4 jun 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Nee!!! Dat is alleen een pakket voor digitale televisie (decoder). Wel bij de feiten blijven aub :D
     
  2. Wat dacht je dan van dit? Staat ook op de site van Ziggo en als ik het vernomen heb daar in de winkel fantaseer ik het echt niet.


    Verkooppunten



    <DIV class=middle style="POSITION: static"><DIV class=cnt style="POSITION: relative">Zoek een Ziggo dealer in de buurt

    Wil je televisie, internet of telefonie van Ziggo aanschaffen bij een van de Ziggo dealers? Vul de velden hieronder in en je vindt direct het dichtstbijzijnde verkooppunt.
     
  3. Hahaha zoals ik het al ergens anders heb gelezen: het is dat het om te janken is anders kwam ik niet meer bij van het lachen.

    Heb net weer is gebeld naar Ziggo (heb nu al meer als 10 keer gebeld met dezelfde vraag). Heb verteld over de pakketten die in de winkel liggen en de helpdesk medewerker adviseerde mij om dan maar niet langer meer te wachten en een pakket in de winkel te kopen.
    Voor de zekerheid controleerde ze nog even mijn gegevens en status van de bestelling en wat als ik niet weer voor de gek gehouden wordt dan zou mijn pakket op dit moment in een busje van de bezorger van TNT moeten liggen die elk moment aan de deur kan staan om het af te leveren.

    Volgens de helpdesk is mijn pakket op 16 juni aangeboden bij TNT en levert TNT dit op 17 juni bij mij thuis. Alleen ben ik aan het werk dus kan niemand het aannemen. Misschien dat de buren thuis zijn en het daar terecht komt.

    Ben benieuwd!
     
  4. Maar weer eens een update van mijn kant.

    Gisteren contact gehad met Ziggo met de melding dat ik nog niet over ben gezet met de telefonie deel en de vraag of er nog info over mijn Humax 9200c was.

    Antwoord dat ik kreeg was verbazingwekkend voor mij. Ik kreeg te horen dat ik niks te maken had met Ziggo. Ik zit op Mutikabel netwerk dus ik moet Multikabel bellen. Ik vroeg zo maar ik krijg alle post van Ziggo. Dat maakte niks uit ik heb niks met Ziggo te maken. Ik kreeg een direct nummer met Multikabel.

    Ik belde uiteindelijk dat nummer maar en had Multikabel erg snel aan de lijn (veel sneller dan Ziggo). Die dame luisterde goed naar mijn verhaal. Jammere alleen is ze kon niks aan gegevens in het systeem zien. In het systeem staat afwachtend. Ze kan ook geen contract of wat dan ook vinden. Ze gaat nu alles proberen op te helderen en heeft beloofd binnen 24 uur te bellen op mijn mobiel. Dit is tot dusver (24 uur zijn om) niet gebeurd maar ik wacht nog een dag denk ik.

    Het enige wat de dame wel zei is dat ik de Samsung behoor te krijge. Dit slikte ze echte rin toen ik begon staat dat op het contract? Ik heb 2x een contract ondertekend en daar stond de Humax 9200c op. Als ze een andere hebben wil ik die graag zien.

    Ben benieuwd hoelang dit duren gaat. Ga binnenkort maar eens naar andere ADSL kijke begin nu moe te worden van de kabel.
     
  5. re

    Jeetje zeg, Ben je nog niks opgeschoten . Ook heel vreemd daar ik gewoon de juiste mensen van de helpdesk 0900-1884 te pakken kreeg en ik woon ook in het Multikabel gebied. Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt want dit is echt balen. Sterkte.
    Groetjes,
     
  6. Nou het is eindelijk zo ver! Ik kan internetten en digitale tv kijken via Ziggo :)
    Heb het pakketje gisteren opgehaald, want ze waren 2 keer langs geweest terwijl ik niet thuis was. Alles doet het gelukkig meteen, maar dat mag ook wel na meer als een maand wachten.

    Jullie nog veel succes met de problemen, hoop dat het snel opgelost is.
     
  7. Maar dan nog heb je alleen de decoder voor DTV feitelijk in handen. De bestelling van een pakket met telefonie en internet gaat gewoon via een aanmeldingskaart, bijna hetzelfde als telefonisch bestellen bij de klantenservice.

    Dusssssssssssss...
     
  8. Levering Digitale ontvanger + DTV pack

    Bijgewerkte status over aanmelden/levering/activatie van Ziggo.
    Heden 20 juni mijn Digitale ontvanger + DTV pack via TNT post ontvangen, is toch nog binnen twee maanden, na de aanvraag van 28 april. :)
    Alleen is het niet de aangevraagde Samsung DCB-P850R, maar de HUmax iPVR-9200C, zal wel niet veel verschil maken.
    Mijn telefoon is echter nog steeds niet over (van KPN), maar werkt wel op de oude wijze. :cry:
    Kan wel goed internetten, maar kan nog steeds geen Ziggo E-mail adressen aanmaken (POP/SMTP servers omzetten). Ik heb hierover wel van de help-desk een antwoord/E-mail gehad van ***), Afdeling Klantenservice, Ziggo B.V. dat dit nog steeds niet mogelijk is. Blijf dus nog maar even bij G-mail en XS4ALL.

    ***) Mod : Naam medewerker verwijderd.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 jun 2008

  9. Ik zit nog op het digitale kastje te wachten, zal ook wel snel komen. Voor jou, fijn dat alles nu opgelost is.

    Groetjes
    Anneke
     
  10. Nou ik ben weer bij begin af aan.

    Ziggo is ons contract kwijt en ze kunnen niks terug vinden.
    Ze doen nu alles annuleren en direct erna doen ze het juistte abbonement met de Humax 9200c contract opsturen.

    Ik ben benieuwd. Koste wel weer 30 min zeuren voordat ze toegaven dat ze eigenlijk niks hadden om op te staan als ze geen contract hebben en ons proberen wijs te maken dat we een Samsung HD ontvanger kwijt hebben gemaakt. Eh we moesten hem gewoon weigeren... Jullie hebben gewoon codes om hem op te sporen.

    Speedlinq zeggen ze ook op. Eerst kon dit niet (heb VOIP) maar na uitleg dat we maar 1 contract hebben bij Speedlinq en dat deze niet meer bestaat ging de man in kwestie overleggen en kwam er als antwoord uit dat ze het over kunnen nemen.

    Zou het dan toch lukken?

    Tijdbestek wanneer ik mijn annulering binnen krijg en mijn aanmelding is in een tijdbestek van 2 dagen tot 4 weken...
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina