1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Aanmelden en activatie bij Ziggo

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door dcorbet, 4 jun 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Als je al een PVR hebt zou ik zeker een HD-decoder nemen.
    Wat moet je met 2 PVR's en ooit als het HD wel goed werkt ( niet zoals nu, want dat gaat nog steeds niet goed ) kan je HD kijken ( mits je een Full-HD TV hebt :wink:
     
  2. helaas te vroeg gejuicht toch een humax pvr opgehaald bij het postkantoor, waarschijnlijk hadden deze al een maand voor mij gereserveerd staan totdat ik mijn telefonie zou aansluiten
     
  3. re

    Hoe lang heeft het bij jou geduurd voordat de telefoon geactiveerd werd? Volgens mij word ik weer afgescheept met een kreet, foute bekabeling door monteur, Ik wacht al dik een week ipv 4 dagen en zoals ik net las op een ander forum wordt de digitale ontvanger daarna ook pas doorgestuurd. Ik krijg er van niemand antwoord op, begin te balen, ik heb nu al een dikke maand geen telefoon alleen die dure mobiel.
     
  4. mijn nummer gaat wel over maar komt niet aan bij mijn huistelefoon. Voor het opsturen van de decoder was het alleen nodig om de doorlus te maken tussen de telefoon en het modem. Ze zien dan bij Ziggo dat de telefoon is aangesloten. Dit is ook zo verteld door de klantenservice van Ziggo
     
  5. Ik ga zo maar eens vragen hoe het precies zit met mijn telefonie. Vanmiddag kreeg ik ze niet te pakken.
     
  6. re

    Ik ben reuze benieuwd. Ik weet ook dat een helpdesk medewerker ook niet alles kan doen maar ik kan er niet tegen als er ook geen antwoord op mail wordt gegeven, totaal geen antwoord hoe dit opgelost moet worden. Tot twee keer toe zou men terug bellen, ook niet gebeurd. Ik moet het de tijd geven maar dan sluit ik straks misschien wel achteraan in de rij van tig duizend nieuwe aanmeldingen.
    Succes voor jullie
     
  7. Eh weetniet of andere dit probleem ook hebben maar heb nu 3x met normale telefoon geprobeerd en 2x met mobiele telefoon maar zodra ik paar min in de wacht sta dan word de verbinding zo lijkt het opgenomen en direct verbroken.. :cry:
     
  8. re

    dus je huistelefoon is nu wel doorgeschakeld. Ik krijg nog een ruis, geen verbinding dus. Als je wel contact kan krijgen lijkt me dat die van jou nu doorgeschakeld is. Kan je ook prive nu bellen?
     
  9. Essel, je hebt het nog niet echt geheel door hoe de situatie is:

    Heb wel telefoon via me oude provider (Speedlinq)
     
  10. re

    Ja, ik weet het , je had dat al verteld, was het even vergeten.:?
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina