1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Aanmelden en activatie bij Ziggo

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door dcorbet, 4 jun 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik zit al sinds 12 mei te wachten op mijn Internet en digitale televisie.
    Heb me aangemeld toen het nog Casema was, twee dagen later heet het ineens Ziggo en heb na een maand nog steeds geen internet.
    Casema vertelde mij dat ik de spullen binnen 8 dagen zou hebben, ben verhuisd en kan dus gewoon al een maand niets doen vanuit thuis. Geen bankzaken, geen e-mail, enz.
    Heb al 7 keer gebeld met Ziggo, mijn pakket schijnt sinds 21 mei op een distributie centrum van TNT post te liggen en die lopen achter met bezorgen. Vond dit een vreemd verhaal en ben het eens uitgaan zoeken bij TNT. Heb meerdere medewerkers van TNT gesproken en deze verzekerden mij dat dit verhaal onzin is en zei zijn niet blij dat Ziggo de schuld afschuift op TNT.

    Ik wordt er echt moedeloos van en wou dat ik er nooit aanbegonnen was. Had ik toch maar adsl genomen zeg...
     
  2. re

    Info via TNT post. Lees dit onderstaande maar, dan kan je Ziggo om die code vragen!!!
    Groetjes Anneke

    Benieuwd naar de verzendstatus?





    Met Track & Trace biedt TNT Post u de gelegenheid om de verzendstatus van uw binnen- en buitenlandse pakketzendingen op te vragen. Op ieder pakket zit een unieke streepjescode met een bijbehorend nummer (dit vindt u onder andere op uw verzendbewijs). Indien u dit unieke 3S-nummer, in combinatie met de postcode van de geadresseerde, op de daarvoor gereserveerde ruimte op de Track & Trace website invult, dan kunt u door op ‘zoeken’ te klikken uw verzendstatus verkrijgen.
     
  3. Bedankt voor je antwoord Anneke, maar hier ben ik al achteraan gegaan.
    Heb contact opgenomen met TNT, zodra een pakket bij hen wordt afgeleverd om het te verzenden komt er direct een barcode op zodat het in het distributiecentrum word opgeslagen en de volgede dag bezorgd kan worden.

    Dit heb ik gemeld aan Ziggo. Volgens de medewerkers ligt mijn pakket daar al wel 3 weken maar heeft het nog geen barcode omdat die dat pas krijgt zodra het door een bezorger wordt mee genomen. Dit is dus gewoon niet waar en een leugen. Heb dit verhaal bij meerdere medewerkers van TNT verteld en ze zeggen allen dat er geen enkel pakket op het distributie centrum wordt opgeslagen zonder barcode. Simpel weg omdat ze anders nooit meer kunnen weten van wie welk pakket is.

    Ziggo bedonderd mij dus gewoon en ik wordt op een onbeschofte manier voorgelogen. Waarom kunnen ze mij nou toch niet gewoon vertellen wat er aan de hand is inplaats van dit soort leugens.
     
  4. re

    Ik kreeg hetzelfde verhaal via mail dat mijn digitale ontvanger voor de TV ook verlaat is door TNT post. Ik had nog niet eens mijn modem geactiveerd. Hetzelfde verhaal via de monteur gehoord dat overal staat dat de telefoon het moet doen na activatie en dat de helpdesk dat ook vertelt, en een ander zegt het duurt gewoon 4 tot 7 werkdagen. Wie heeft er gelijk. Jammer dat fouten verzwegen worden, praat je erover kan veel opgelost worden. Ziggo zal ongetwijfeld knetterhard werken maar geeft niet hard toe dat er een achterstand is denk ik.
    Groetjes en succes
    Anneke
     
  5. Heb zojuist nog een keer gebeld en ze geconfronteerd met deze feiten dat het pakket daar niet kan liggen, en ja hoor nu komt er weer een ander verhaal. Ziggo heeft al weken geen nieuwe doe-het-zelf pakketten en daarom is er vertraging opgelopen. Mijn pakket ligt helemaal niet sinds 21 mei bij TNT, mijn pakket is zelfs nog niet eens verzonden!
    Ziggo loopt TNT onterecht zwart te maken en mij keihard voor te liegen.
    Lekker is dit, ik ben nog niets eens klant of ik kan ze al niet meer vertrouwen.

    De medewerker ging het direct melden aan zijn leidinggevende, deze kon ik niet te spreken krijgen en hij kon mij ook niet vertellen wanneer ik mijn pakket kon verwachten...
     
  6. Mij is gisteren verteld, dat deze week (vrijdag) de 'omschakeling' zou zijn en dat ik vóór eind volgende week het pakket in huis moest hebben.
     
  7. Lees net in de Telegraaf dat er een klachtencommissie in het leven is geroepen :shock:
    Mocht tijd worden na zoveel klachten
     


  8. Ik ben benieuwd of je telefoon het al doet. Ik heb een heel nieuw nummer van Ziggo maar nog geen telefoon. Is nog steeds een zeer dooie lijn.
    Groetjes Anneke
     
  9. caveboy

    Doet je beloofde telefoon het al. Hier nog niets, dooie boel en ik ben al vanaf vanmorgen half tien bezig ze te bereiken, krijg ze niet te pakken.Ik zou zo graag weten waar ik aan toe ben.
     
  10. Ik heb nog steeds niets ontvangen. Vandaag nog maar een keer gebeld, ik had gewoon al een maand Internet moeten hebben. Heb alleen nog maar een aanmeldingsbrief van Casema gehad, sinds dien nog niets van Ziggo, niet eens een briefje dat het wat langer kan duren of iets, helemaal niks!
    Er is een probleem met de leveranciers van de modems wordt me nu weer verteld. Ik word er zo moe van...
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina