1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Aanmelden en activatie bij Ziggo

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door dcorbet, 4 jun 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. re

    Heel vreemd dan. Ik heb alleen een nummer van Ziggo, zou 3 juni actief moeten zijn. Mijn telefoon werkt niet en ik heb net de telefoon bij mijn dochter opgehaald en zij heeft ook dit pakket en die tel. werkt hier ook niet. Geen monteur gezien, geen mail gehad of telefoon gehad van Ziggo. Dus het klopt echt niet dat alles goed is. In mijn profiel wat ik aangemaakt heb bij Ziggo zie ik ook dit telefoonnr wat ik zou moeten hebben niet staan, wel mijn oude KPN?PLanet nr, wat allang niet meer werkt. Wie kan me uitleg geven want ik weet het nu echt niet meer.
     
  2. Er is geen portering in het spel het is een volledig nieuw Ziggo telefoonnummer. Dan nog steeds 6 dagen? Dit is niet vermeld door de klantenservice vanmorgen
     
  3. Ze hadden mij ook verteld en zo staat het ook in de handleiding, modem activeren en de telefoon moet het doen. Niet dus.
    Wie andere ervaringen heeft mag het zeggen
    Groetjes Anneke
     
  4. Woei nu ben ik erg benieuwd naar morgen.

    Morgen is mij beloofd dat de monteur Internet, Televisie en Telefoon gaat maken. Op de eerste afspraak brief die ik heb staat dat ook.
     
  5. re

    ik duim voor je.
     
  6. re

    Yes, bij mij is vanmorgen, nadat ik eerst al in Alkmaar goed was geholpen, de monteur geweest. Bij de balie hebben ze er spoed achter gezet, ze zijn er ook heel vriendelijk om je goed te helpen daar.
    Internet was goed aangesloten, tv kabelkastje was niet juist , is vervangen. Telefoon getest en de monteur heeft verder actie ondernomen om te weten te komen waarom het nummer niet werkt. Klopt, duurt zeker 4 dagen voor je nummer na activatie modem geactiveerd zal worden. Nog even geduld dus. Nu alleen de digitale ontvanger nog krijgen en telefoon activeren en alles is klaar!!
     

  7. Gefeliciteerd. Ik ben nog wachtende op mijn monteur.
     
  8. re

    nou, ik hoop dat we vanavond van jou dan ook goed bericht ontvangen. Ze doen er nu alles aan om de achterstand en vervelende kwesties te verhelpen. Succes he

    Groetjes Anneke
     
  9. Jippii ik heb INTERNET via de kabel.

    Beetje jammer alleen dat het zolang duren moest.

    De telefoon is ook omgezet het duurt nu nog max 2 dagen en dan kan de stekker geheel om. Zit nu dus nog via me VOIP modem van Speedlinq.

    Me Hard disk recorder komt over een paar dagen eraan. Ik heb echter vandaag niks van de post gehad wat wel zou gebeuren van Ziggo. De monteur heeft nagevraagd en die zei dat dit een foutje van Ziggo was omdat hij niks kon vinden wat naar ons is gestuurd. De Hard disk ontvanger komt er nu wel binnenkort aan.
     
  10. re

    Gefeliciteerd!
    Prachtig. Beiden nog even doorbijten wat de telefoon betreft en dan gaan we er vanuit dat alles soepel gaat verlopen.
    Groetjes Anneke
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina