1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Aanmelden en activatie bij Ziggo

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door dcorbet, 4 jun 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. De harddiskrecorder die je van hun zou moeten krijgen is de Humax 9200C.
    Mooi ding ik heb hem zelf ook, wel gekocht dan.
    Je zou deze krijgen bij het duurste abbonement, bij een goedkoper abbonement zou je een andere Humax decoder krijgen, zonder harddisk wel te verstaan.
    Blijven zeuren om dat ding, want je hebt hem zoals ik van jou begrijp besteld toen deze actie nog geldig was.
    Hebben ze hem niet dan moeten ze je 250 Euro geven, want dat kost hij nu :wink:

    Met vriendelijke groet MustangV8
     
  2. Nu doen ze bij Ziggo hun best en hebben ze dezelfde dag een monteur voor je.....Dus zo dringend was het dus niet.

    Maar Ziggo werkt ook met monteurs in de avond.
     
  3. Je begreep me niet was niet denk ik dezelfde dag als dat ik dat bericht maakte maar als wanneer de monteur komen zou. Het was dus eigenlijk weer uitstel. Al was het in dit geval ongeveer 5 a 6 uur later. Ze hebben monteurs in de avond waarom krijg ik dan te horen via de telefoon dat ze niet in de avond werken?

    MustangV8, Bedankt ik heb hem opgezocht en ja ik herken hem. Kwam echter ook op een "naar" artikeltje uit van deze Humax. http://www.digitalekabeltelevisie.nl/nieuws/archives/2007/05/bespreking_humax_pvr9200c.shtml
    Herken je het opneem probleem ook?
     
  4. Je leest als je op kieskeurig kijkt ook allemaal problemen, het enige wat ik heel af en toe heb is een spontane reboot.
    Bij sommige hoor je de ventilator, maar bij mij staat hij in een openkast en hoor hem alleen met aangaan even ( harde schijf start op ) daarna op 1 meter afstand een beetje maar niet als je er 2 meter bij vandaan zit.
    En tegenwoordig hebben we allemaal hele grote TV's, du lijkt mij stug dat je op 1 meter afstand gaat zitten kijken :wink:
    Het is een geweldig apparaat, dat artikel had ik voor ik hem kocht ook helemaal gelezen en werd toen eigenlijk best bang, maar er is nog geen 1 opnama bij mij mislukt ( wel starttijd op 5 minuten eerdder en eindopname tijd op 15 minuten later gezet )
    Jij krijgt hem gratis dus voor jou is er geen andere optie :wink:
    Ik zie net het artikel is van 1 mei 2007 dat is al meer dan 1 jaar geleden.
    Die van mij is eind juni 2007 en er zijn al wat software updates geweest misschien dat het probleem nu verholpen is ( ik heb er nooit last van gehad )

    Met vriendelijke groet MustangV8
     
  5. re


    Ik kreeg vorige week in Alkmaar te horen dat er vandaag een monteur zou komen. Nu heb ik gebeld vanmiddag en ja hoor, hij kan tot 5 uur komen. Niemand gezien.
    Ik heb internet zelf aan de praat gekregen maar de telefoon werkt niet, lampje modem brandt niet . na het aanmelden en activeren van het modem. Heb stekker er al uit gehad enz enz.
    Ik heb een Chicago 450c van KPN, misschien is die te oud, heeft Ziggo me wel aangesloten voor telefoon, ik heb een nummer van ze,zou al werkend moeten zijn v.a 3 juni, ben al een maand zonder telefoon van KPN, je zou toch denken dat alles goed moet werken. Helaas pindakaas. Blijf optimist, Hoe doe je dat als ik bedenk dat ik Zigoo wel een half uur aan de lijn heb gehad om te weten te komen of de monteur nog komt? Kassa, mobiel bellen.

    Veel beloven, weinig geven, doet een gek in vreugde leven.
    Mijn humeur is nu nul, nul
    groetjes Anneke
     
  6. Ben benieuwd hoe het bij mij morgen zal gaan. Ik kreeg te hore dat Ziggo gebeld had. Ik bel nu dus terug. Ging over de hard disk recorder. Meest domme is alleen heb ze mijn 06 gegeven en juist erbij vermeld dat die gebruikt moest worden voor informatie. Het 06 nummer hebben ze nooit gebruikt...
     
  7. re

    word je niet blij van he, succes.
     
  8. Sorry voor de "late" reactie maar komt omdat ik ook eten wilde.

    Betreft het deel met de monteur: Deze komt morgen tussen 12:00 - 16.00 maximale uitloop is tot 18:00.

    Het deel met de hard disk ontvanger is even iets anders. Dit was veel zoek en navraag werk en we behoren ook de Humax 9200C te onvangen. Deze kunnen we binnen 9 dagen ontvangen. Echter de Samsung HD ontvanger van €299,00 is al verstuurd met TNT-post en komt als het goed is morgen ook aan. Deze HD ontvanger dien ik gewoon te weigeren.

    Voordat ik zover was met de Humax 9200C te krijgen heb ik heel veel moeten zeuren en zeggen van dat ik een contract heb afgesloten waar dit opstond dat ik die krijgen zou. Pas na vele malen doorverbodnen te worden kreeg ik gelijk. Ik kreeg eerst doodleuk te horen dat ik geen recht had op de ontvanger of de recorder. Ik dacht eerst dat het een grapje was maar de dame met wie ik sprak was serieus. Gelukkig de dame erna ook en die melde me dus ook dat ik de Humax 9200C zou krijgen.

    Ben dus benieuwd.
     
  9. misschien off topic hier maar hoe lang duurt het zodra je doorverbinding van je telefoon naar de modem hebt gemaakt de activering van de telefonie rond is? Het lam[pje van tel1 brandgewoon

    Krijg mijn harddisk decoder pas zodra de telefonie geactiveerd is. Dit kreeg ik vanmorgen te horen toen ik vroeg waar mijn decoder bleef. Volgens die tante van de klantenservice wat het alleen verbinding maken met het modem en was de activering geregeld. Waarom kan ik dan niet bellen met het gekregen nr van Ziggo
     
  10. Zodra het nummer geporteerd is. dwz. zodra (bij voorbeeld) de KPN de lijn verbreekt, wordt automatisch Ziggo geactiveerd. Meestal binnen 6 dagen.
    Na activering wordt dan automatisch de decoder verzonden.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina