1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Aanmelden en activatie bij Ziggo

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door dcorbet, 4 jun 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. A. U bent in Alkmaar geweest en daar is u toegezegd dat alles geregeld gaat worden.
    B. Er is door Ziggo opnieuw een monteur ingepland, zoals u zelf aangeeft, aanstaande maandag.
    C. Een monteur neemt nooit een decoder mee, die wordt opgestuurd zodra de telefoon werkt.
    D. Uw aanmelding is niet weg, anders had de KPN u niet geporteerd.
    E. Waar het wel mogelijk fout is gegaan is het aansturen van de monteur.
    F: Advies: wacht maandag af, zorg dat voordat de monteur weer weggaat hij alles werkend achterlaat, zoniet laat hem in uw aanwezigheid bellen voor een oplossing.
    G: Ga er positief van uit dat alles in orde gaat komen.
    Daarna gaat u alles op papier zetten en ook daarin de gemaakte kosten, naam en bedrijfsnaam monteur, dit sturen naar afdeling klachten van Ziggo.
    Deze afdeling zal dan verder van u overnemen.
    Ziggo afdeling klachten
    Postbus 43048
    3540 AA Utrecht

    Hoop na maandag hier iets positiefs van u te horen,
     
  2. Ook voor jou geldt als antwoord wat ik Essel032 gaf.
    Alles op papier zetten en naar afdeling klachten sturen, maar eerst de monteur afwachten.
    En zoals je schreef heb je inderdaad de harddisk aangevraagd, de Samsung, die was toen als actie bij het overgaan naar een Powerbundel.
     
  3. In vele gevallen komt er toch - kosteloos - een monteur langs om modem en telefonie te activeren.
    En de decoder wordt opgestuurd zodra telefonie werkend is.
     
  4. re

    Bedankt voor je optimistische mail . Ik weet niet zeker of er maandag een monteur komt, daarover zouden ze me vanuit Alkmaar afgelopen woensdag juist bellen. Ik wacht dus nog maandag af.
    groetjes Anneke
     
  5. Vandaag weer opgebeld door Ziggo. Of de afspraak in de avond kon (dezelfde dag).Op de vraag terug van maar er word niet gewerkt door de monteurs in de avond kregen we te horen dat dat onzin was.

    Maar voor alle zekerheid hebben we de afspraak laten staan zoals deze was. Ook al deed de Ziggo meneer proberen ons over te halen.
     
  6. Vandaag de nieuwe codes ingevoerd om mijn modem te activeren.

    En het is gelukt!!! :)

    Mail geinstalleerd. Volgens de handleiding op ziggo.nl kun je mail.ziggo.nl gebruiken. Deze werkt bij mij niet maar wel de quicknet adressen. Deze kun je ook terugvinden op de ziggo site.

    Nieuwsgroepen geinstalleerd en dit werkt ook prima.

    Wel lastig dat je soms je e-mail adres moet gebruiken en soms weer je user-name. Dit had wel wat consument vriendelijker gekund. Wellicht heeft het een reden om het op deze manier te doen.

    Maar goed ik ben online. Nu nog telefonie en decoder afwachten en dan ben ik weer :D

    Keep u posted
     
  7. Mooi, dat is gelukt dus. Ik moet nog even afwachten maar dit geeft nieuwe hoop.
     
  8. Maar hoe,
    ENER zegt
    Vandaag de nieuwe codes ingevoerd om mijn modem te activeren.

    Ik heb ook een activatiecode en wachtwoord,
    maar ik zie nergens (op de ZIGGO WEbsite) dat ik ze kan invoeren.
    Ik kan wel internetten met het modem op de goede snelheid, maar activeren en een E-mail met ZIGGO.nl aanmaken , zie ik nergens....:?
     
  9. als je al kunt internetten ben je dus online en hoef je je modem niet te activeren. Bij mij was het geval dat ik helemaal niet op internet kon komen omdat mijn modem geactiveerd moest worden.

    ziggo.nl e-mail adres kan op dit moment nog niemand aanvragen. Zie ook

    http://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?t=11757
     
  10. OK,
    Dank voor de info en het antwoord, dan wacht ik af tot het lukt en houdt mijn XS4ALL account aan. Ik zal ook de kosten hiervoor terugclaimen bij ZIGGO.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina