1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Problemen 16:9 weergave en geheel geen [zwart] beeld) B270R

Discussie in 'Samsung DCB-B270R' gestart door davidov2009, 4 jun 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. zelfde probleem

    zelfde probleem met het snel zappen hier

    doe er eens wat aan ziggo!
     
  2. probleem snel zappen

    Op postcode 6229 in Maastricht geen enkel probleem met deze setop box.
    Werkt perfect, gelukkig.:pompom: Althans tot op heden. Sterkte toegewenst tot de oplossing.
     
  3. Als ik verschillende websites bekijk (http://www.kieskeurig.be/digitale_decoder/samsung/dcb-b270r/reviews/158589/ / http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1212968) dan zie ik dat de problemen al meer dan een jaar spelen en dat er enorm veel mensen zijn met deze problemen.

    Ik heb dan ook weinig hoop op nog een redding.

    Ik baal er wel van dat ik het als cadeau aan m'n ouders heb gegeven om digitale televisie te promoten en dat Ziggo/Samsung er vervolgens zo mee omspringen. Helaas is dat een compleet andere discussie.
     
  4. duidelijk! (y) :pompom::giveup:
     
  5. Ehhhhh...... wat is er zo duidelijk geworden dat je er vrolijk van wordt|?
     
  6. Ik loop aan tegen hetzelfde probleem sinds aansluiting van de Samsung ontvanger in oktober 2008.

    Snelzappen: beeld weg.
    Enige mogelijkheid: spanning van de ontvanger halen.

    Waar blijft de echte oplossing?
     
  7. Snelzappen=langzaam

    Enkele suggesties tav dit zappen:
    - Mocht je het nog niet gedaan hebben: Mischien helpt het als je favorietenlijst aan maakt?:roll:
    - Je suggereert dat bij langzaam zappen het beeld niet wegvalt? Zappen gebeurd toch in het tempo dat de decoder bepaalt? Dus beeld valt weg bij zappen?:?
    - Probeer de decoder kort bij AOP punt aan te sluiten en vandaar met coaxkabel naar TV:?:
    :arrow:Enige oplossing is dan nog de decoder terugbrengen naar de leverancier en een andere (merk) vragen en die proberen. (ik zelf heb slechte ervaringen met Philips decoder type 2022) Tenslotte heb je garantie en het product heeft niet die werking waarvoor hij gemaakt/geleverd wordt.
    Succes ermee!!
     
  8. ---
    Dank voor je reactie.
    Wegvallen gebeurt als ik in een redelijk tempo de zenders langsga. Niks extreems. Als de decoder zappen niet aankan dan klopt er iets niet, denk ik. Kabels zijn allemaal vervangen. Daarnaast zitten mijn decoder, televisie en het aansluitpunt in de muur allemaal in een straal van ongeveer 150 cm. Lijkt me in het geheel geen probleem.

    Als ik deze discussie lees, kom ik tot de conclussie dat meer mensen tegen het probleem aanlopen. Ziggo moet deze zaak testen en met een passend antwoord komen richting de bezitters van een Samsung decoder.
     
  9. Ik heb ook eind vorig jaar een Samsung decoder gekregen van het type DCB-B270R,

    Ook hier het probleem met snel zappen dat het beeld op zwart gaat,

    Ook via de analoge loop bepaalde zenders die gestoord worden door de decoder, en nog wat meer van die domme dingen die softwarematig gemakkelijk op te lossen zijn,

    De eerste decoder heb ik naar Ziggo gestuurd en uitdrukkelijk gevraagd of ik een Humax kan krijgen,

    Wat doen die sufferds nu?, sturen ze me weer zo'n Samsung R*tding!, :evil:uiteraard dezelfde problemen als de vorige!,

    Dus gebeld naar Ziggo, of er een mouw aan te passen is, dat deze kan worden geruild voor een Humax, maar no-way!, U moet maar genoegen nemen met de Samsung!, terwijl familie van mij dezelfde problemen hadden met deze Samsung, en doodleuk een prima werkende Humax krijgen,:evil:

    Deze Samsung is op zich een prima decoder!, maar de software is gewoon waardeloos te noemen, en Ziggo is zo dom om die dingen maar rond te strooien!,

    Gekker kun je het niet maken!, :evil:

    Ik hoop echt dat er een update komt voor deze decoder of dat ik deze op een andere manier kwijt kan raken, dit is echt bagger!, en Samsung doet net of ze daar gek zijn!, de problemen met deze decoder speelt al sinds begin 2007(!).

    U voelt wel aan dat het merk Samsung niet echt meer hoog in het vaandel staat bij ons. :roll:

    Vriendelijke groeten,

    C. la Fleur.
     
  10. Ik ontvang graag je gegevens per PM. Ik wil graag iemand langs laten komen zodat jij het probleem kunt demonstreren. Op onze referentie ontangers zijn wij NIET instaat geweest de ontvanger te laten vastlopen tijdens snel zappen. Dus als jij dit wel kunt dan zouden we dit graag zien en de ontvanger aan een verder onderzoek willen onderwerpen.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina