1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Problemen 16:9 weergave en geheel geen [zwart] beeld) B270R

Discussie in 'Samsung DCB-B270R' gestart door davidov2009, 4 jun 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Dat was al bekend bedoel je? Heb ik gemist :)

    Edit: Gewoon aan het begin van de topic beginnen, zo'n 11 bladzijden terug.
    Had ik niet gedaan, oeps! :)
     
  2. Geeft niks :mrgreen:
     
  3. @Anoniem: nu het probleem is ontdekt kan men schrijven aan een softwareupdate???
     

  4. heb ik wat gemist..
     
  5. Nee hoor, het is nog steeds een softwareprobleem, zoals we eigenlijk een aantal pagina's geleden ook al geconcludeerd hadden. Helaas is er nog altijd geen nieuwe firmware.

    Zie ook mijn bericht van een paar weken geleden, waar ik jouw vragenlijst ingevuld heb:

    Ik heb inmiddels een nieuwe decoder ontvangen... weer een 270R. En je raadt het al: precies hetzelfde probleem. En ik had nog wel gevraagd om een Humax.

    Ik vind het erg slecht van Ziggo dat elke keer het probleem op de klant afgeschoven wordt. De enige oplossing is ofwel een ander merk decoder (de Humax) of zorgen dat deze software-bug verholpen wordt. Ik ben het ook zat om elke keer aan de service desk het probleem opnieuw uit te moeten leggen (geen historie?) en vervolgens ook weer aan de technische dienst. "Hebt u alle kabels aangesloten?". Ja, GVD(!) als ik de kabels niet goed had aangesloten zou ik altijd storing of geen beeld hebben. Maar het menu en de EPG verschijnen wél gewoon op het scherm. En op een of andere manier krijg ik dit bijna niet aan het verstand gepeuterd van die personen aan de andere kant van de lijn. En het probleem doet zich alleen voor op de 4:3-stand. Bij 16:9 is er niks aan de hand.

    Ik ben zelf werkzaam in de IT (software architect) en ik ruik een bug op kilometers afstand. Nou, neem maar van mij aan dat dit een mega-bug is!
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 sep 2009
  6. Ook zeer spijtig dat Anoniem geen nuttige zaken meer doet op dit forum. Bij veel bedrijven zie je dat er dedicated web-teams zijn, die hulp bieden via forums. Bij Ziggo kan dat blijkbaar niet.
     
  7. kan niet alles tegelijk, mijn posting dag gemiddelde is nog steeds hoog .. .
     
  8. Anoniem

    het is natuurlijk allemaal niet goed te praten maar ik denk dat Anoniem er wel wat aan heeft gedaan/geprobeerd om het probleem te verhelpen, met name in het begin.

    Oplossing:
    -zou het voor ons niet veel mooier zijn als er een Humax 5000C wordt aangeboden door Ziggo voor een bedrag van "laten we zeggen" 99 Euro bij retour van de Samsung DCB-B270R?

    Dromen mag....
     
  9. Nee, ik wil helemaal niet nog eens 100 euro uitgeven voor een apparaat met functies die ik niet wil. Ik wil gewoon probleemloos TV kunnen kijken, niet meer en niet minder.
     
  10. Dat klopt, maar dit probleem speelt al een eeuwigheid, en ik krijg niet het gevoel dat er door iemand ook maar iets aan wordt gedaan.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina