1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

@Sloom, nooit boven de 500kb/sec! met Internet Intensief

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door Titan1980, 4 jun 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Een kleine week geleden post ik een bericht over mijn klachten van Ziggo/@home. Nu een week later is het alleen maar erger geworden. Ik bedoel als je als consument ergens mee zit dan moet de klantenservice je toch helpen?! Als ik met Ziggo bel dan wordt je eerst door een mega onduidelijk bandje met keuzes gesleept en als je dan daar doorheen bent wordt er verteld dat de gemiddelde wacht tijd 9 minuten is?! WTF ik bel 3 x deze week en telkens hoor ik dat die wachttijd hetzelfde is!?

    Ik begin er heel erg flauw van te worden, want dit is toch echt niet netjes. HEbben jullie dan wel een goede verbinding met Ziggo? Mijna abbo is nog niet over gezet maar als dat gebeurd is ben ik er nog niet zo zeker van dat ik ineens wel sneller internet heb. Voorheen was het @home en toen kwam ik ook niet boven de 500KByte/sec, wat toch veel hoger moet als je internet intensief hebt!?
     
  2. Geen klachten. Wacht nog op mijn alles in een extra van 16Mb.

    [​IMG]

    Heb nu 12Mb en mag niet klagen.
     
  3. Je geeft wel erg weining info! Heb jij je laten upgraden naar Z3 ?? maw had je voorheen een lagere snelheid en zou je nu meer moeten hebben? Vaak moet je dan de stekker even uit het modem doen en na 5 minuten er weer in doen. Na een complete reset heb je de extra snelheid.

    Is dit niet het geval dan moet je toch echt even bellen met de klantenservice. Dan moet en een knopje worden omgezet. Een beetje helpdeskmedewerker heeft dat zo gepiept!
     
  4. Mag ook niet klagen over mijn snelheid:
    [​IMG]

    Maar zou de tip van Bor proberen eerst idd.
     

  5. Nou veel meer info kan ik je ook niet geven! Die stomme truuk dat je je modem ff aan en uit moet zetten werkt ook niet. Er is gewoon heel wat anders aan de hand. Maar moet ik echt elke keer 9 mins wachten voordat ik eindelijk eens geholpen wordt? En idd er moet gewoon een knopje omgezet worden zodat we wel de juiste speed hebben!

    Dit is een schande maar we betalen wel de volle pond. Is er soms een tijdstip wanneer je WEL door de wachtrij kom?
     
  6. Tja wat wil je nu? aanpassing of niet? Dan zul je even 9 min geduld moeten hebben tot je de helpdesk aan de lijn hebt. De wachttijden zijn erg hoog doordat iedereen in wil stappen in de alles in 1 paketten. Dit terwijl dit ook nog best in de rustige periode juli en augustus kan. De bestaande klanten krijgen allen een brief waarin staat hoe hun abo wordt omgezet, die hoeven niet eens iets te doen.

    In ieder geval geduld is een schone zaak.... Bel even met de helpdesk en heb even geduld tot de een medewerker aan de lijn hebt.

    Als je al dit tijd dat je hebt gewacht en boos hebt opgehangen eens bij elkaar optelt had je al lang een medewerker te spreken kunnen hebben!
     
  7. Nou nee hoor, ik heb al meerdere keren die mensen aangehoord en dan werd de laatste keer gezegd dat er dus 2 modems actief waren op mijn naam en dat daarom de snelheid zo laag lag?! Maar dat wachten van 15 mins en dan weer aanzetten van modem hielp niets en ze zouden die 2e modem verwijderen maar doen ze dat ook echt of? ik heb sinds dien nog paar keer gebeld maar je zult begrijpen dat dit nogal irritant is.
     
  8. Ik denk dat je toch een keer weer moet bellen en even moet vragen naar een technicus. Niet iedereen bij de helpdesk is even bedreven... Men moet op het moment dat je aan de lijn hangt e.e.a. wijzigen en niet je iets toezeggen. Mijn ervaring is dat wanneer men toezegt het te wijzigen er niets gebeurd. Dus gewoon er op staan dat het per direct wordt aangepast.
     
  9. 31 mei heb ik ziggo gebeld met de mededeling dat ik over wou stappen op het alles-in-éen plus pakket. De download-snelheid zou dan binnen 48 uur worden verhoogd naar 8mbit/sec. Tot op heden is m'n downsnelheid wel verhoogd maar niet naar de beloofde snelheid namelijk 4mbit/sec.

    Net maar weer ff gebeld met ziggo. De medewerkster kon me vertellen dat er enige problemen waren bij het overgaan van @home naar ziggo. De klanten van het alles-in-éen plus pakket zullen daarom eind juni begin juli pas overgaan op 8mbit. Kan nog wel ff duren dus! :cry:
     
  10. ja dit klopt dit geld voor iedereen bij @home de snelheden van de bundels gaan pas omhoog als @home is gemigreerd naar ziggo dit gaat straks gebeuren per postcode dus het kan zijn dat je de snelheid al wel eerder haalt. de tip is haal halverwege de maand de steker er eens uit soms moet je de modem even vrij zijn van spanning en dan haalt hij de beloofde snelheid.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina